03-06-2006 BK Politie te Ronse (mtb cross-country)

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
VIERI
Mountainbiker

Post by VIERI »

Heeft iemand de volledige uitslag?
Sidi
Mountainbiker

Post by Sidi »

Ik vond het eigenlijk een slecht parcours. Die afdaling met al die stenen.. Als je ziet hoeveel er bij de elite dnf zijn, dat zegt ook al genoeg.
Ikzelf stond al na 1 km plat.
Ik hoop dat het volgende bk ergens hier in de buurt is en een betere omloop heeft
Jaak
Mountainbiker

Post by Jaak »

Wel mister Sidi, organiseer het BK MOUNTAINBIKE de volgende keer op de wielerbaan van Gent, dan ben je gerust !!!
stilldro
Mountainbiker

Post by stilldro »

Jaak wrote:Wel mister Sidi, organiseer het BK MOUNTAINBIKE de volgende keer op de wielerbaan van Gent, dan ben je gerust !!!
Volledig mee akkoord, al moet ik toegeven dat het stukje op die stenen er mss net iets over was.. Goeie stevige banden waren dan ook noodzaak...

grtz
Jaak
Mountainbiker

Post by Jaak »

Dat ben ik ook met je eens, maar direct gaan stellen dat het een slecht parcours is, is er volgens mee ook ferm over.
Stievie
Mountainbiker
Location: U6 Granville Comp, Mavic Crossmax SL, Michelin Mountain Xtreme, en de rest kon er nie meer bij...

Post by Stievie »

Eerst en vooral toch even inpikken op vorige topics...een BK organiseren vergt ten eerste veel inspanning, wat soms de nodige problemen met zich meebrengt, enfin, ben vree blij met de opkomst en de reacties! Een dikke proficiat aan alle deelnemers trouwens!!! =D>

ps. Over die beruchte afdaling...hmm, al eens een tochtje of wedstrijdje in de Ardennen of Alpen gereden, daar liggen pas stenen :wink: en als ge da weet, na een voorbereidingsrondje, weet je toch ook welke banden je best gebruikt. :lol:
VIERI
Mountainbiker

Post by VIERI »

Heeft iemand nu de volledige uitslag of waar is die te vinden?
fredjeraketje
Mountainbiker

Post by fredjeraketje »

VIERI
Mountainbiker

Post by VIERI »

Thanks!!
Post Reply