UCI Benelux Cup op 3 en 4 juni te RONSE
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Het mocht eigenlijk een ronde meer geweest zijn. Vond het iets te kort... Voor de toeschouwers zou dat ook beter zijn, dan konden ze eens rondlopen. Het mooiste stukje om te kijken vond ik in dat bosje met dat technische klimmetje waar velen van de fiets moesten.kamikeli wrote: Voor de toeschouwers vond ik het parcour niet interessant. 8km is wa te lang. Zo kunnen ze de bikers -bij de open klasse- maar 3 maal zien passeren.
Ik vond het aan dat klimmetje ronduit zielig wat de toeschouwers betreft.
Er werd gewoon niet geroepen of niks(wedstrijd elites). Alhoewel als ik wou ze allemaal een schoon stuk modder had kunnen presenteren.
Heb er achteraf ook wat Nederlanders over horen klagen. De eerste zullen ze wel aanmoedigen,maar de rest.........nog nooit meegemaakt. Twas alsof daar niemand stond (stond zeker 60-70 man vanuit mijn vermoeide blik geteld).
Er werd gewoon niet geroepen of niks(wedstrijd elites). Alhoewel als ik wou ze allemaal een schoon stuk modder had kunnen presenteren.
Heb er achteraf ook wat Nederlanders over horen klagen. De eerste zullen ze wel aanmoedigen,maar de rest.........nog nooit meegemaakt. Twas alsof daar niemand stond (stond zeker 60-70 man vanuit mijn vermoeide blik geteld).
Moet ook toegeven, ik stond daar ook vaak te kijken en de sfeer was ondermaats. Ik zat wel met fototoestel voor me en kon niet aanmoedigen. Twas idd bij wedstrijd enkel wanneer Nys passeerde, er werd aangemoedigdWhoops wrote:Ik vond het aan dat klimmetje ronduit zielig wat de toeschouwers betreft.
grtz
- MARTINI
- Mountainbiker
Ik stond voor idere persoon te supporteren en de andere mensen keken ons raar aan!stilldro wrote:Moet ook toegeven, ik stond daar ook vaak te kijken en de sfeer was ondermaats. Ik zat wel met fototoestel voor me en kon niet aanmoedigen. Twas idd bij wedstrijd enkel wanneer Nys passeerde, er werd aangemoedigdWhoops wrote:Ik vond het aan dat klimmetje ronduit zielig wat de toeschouwers betreft.
grtz
-
Michael Janssens
- Mountainbiker
Post by Michael Janssens »
Ik vraag me dit ook wel eens af.Weet er niemand waar ik de tussenstand vind van deze cup?
Heb vanmorgen een mail gestuurd naar den bond, maar voorlopig nog geen reactie gekregen.
na het eerste gedeelte van de klim op asfalt reed je een stukje bos in, gevolgd door een klim met enkele bochten.viperke wrote:P.s. welk technisch gedeelte hebben ze eruit gelaten? Het privébos was tijdens de open klasse toch opengesteld...
Greetz
Het oorspronkelijke stuk in de privébos is veel langer.
Als alles opgedroogd is tegen 24 juni kunnen we dit wel doen op onze chrono.