UCI Benelux Cup op 3 en 4 juni te RONSE

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Stievie
Mountainbiker
Location: U6 Granville Comp, Mavic Crossmax SL, Michelin Mountain Xtreme, en de rest kon er nie meer bij...

Post by Stievie »

Er zat een groot deel van het technische gedeelte niet in omwille van te natte ondergrond. Het stuk lag in het privébos van Dhr. Van Damme. Voor de rest, prachtige weekend, zelfs het weer zat mee!
Fluffy
Mountainbiker

Post by Fluffy »

kamikeli wrote: Voor de toeschouwers vond ik het parcour niet interessant. 8km is wa te lang. Zo kunnen ze de bikers -bij de open klasse- maar 3 maal zien passeren.
Het mocht eigenlijk een ronde meer geweest zijn. Vond het iets te kort... Voor de toeschouwers zou dat ook beter zijn, dan konden ze eens rondlopen. Het mooiste stukje om te kijken vond ik in dat bosje met dat technische klimmetje waar velen van de fiets moesten.
stilldro
Mountainbiker

Post by stilldro »

foto's vd funklasse nu ook online.

op www.fotodro.be
Whoops
Mountainbiker

Post by Whoops »

Ik vond het aan dat klimmetje ronduit zielig wat de toeschouwers betreft.
Er werd gewoon niet geroepen of niks(wedstrijd elites). Alhoewel als ik wou ze allemaal een schoon stuk modder had kunnen presenteren.
Heb er achteraf ook wat Nederlanders over horen klagen. De eerste zullen ze wel aanmoedigen,maar de rest.........nog nooit meegemaakt. Twas alsof daar niemand stond (stond zeker 60-70 man vanuit mijn vermoeide blik geteld).
stilldro
Mountainbiker

Post by stilldro »

Whoops wrote:Ik vond het aan dat klimmetje ronduit zielig wat de toeschouwers betreft.
Er werd gewoon niet geroepen of niks(wedstrijd elites). Alhoewel als ik wou ze allemaal een schoon stuk modder had kunnen presenteren.
Heb er achteraf ook wat Nederlanders over horen klagen. De eerste zullen ze wel aanmoedigen,maar de rest.........nog nooit meegemaakt. Twas alsof daar niemand stond (stond zeker 60-70 man vanuit mijn vermoeide blik geteld).
Moet ook toegeven, ik stond daar ook vaak te kijken en de sfeer was ondermaats. Ik zat wel met fototoestel voor me en kon niet aanmoedigen. Twas idd bij wedstrijd enkel wanneer Nys passeerde, er werd aangemoedigd

grtz
Il duce
Mountainbiker

Post by Il duce »

Weet er niemand waar ik de tussenstand vind van deze cup?
MARTINI
Mountainbiker

Post by MARTINI »

stilldro wrote:
Whoops wrote:Ik vond het aan dat klimmetje ronduit zielig wat de toeschouwers betreft.
Moet ook toegeven, ik stond daar ook vaak te kijken en de sfeer was ondermaats. Ik zat wel met fototoestel voor me en kon niet aanmoedigen. Twas idd bij wedstrijd enkel wanneer Nys passeerde, er werd aangemoedigd
grtz
Ik stond voor idere persoon te supporteren en de andere mensen keken ons raar aan! :-? Was verbaasd van de vriendelijkheid van de renners! Heel wat renners zeiden een danku en zo omdat we zo goed supporterden voor hen! =D> De sfeer zat anders niet echt goed! Maar als de sfeer er niet is moet ge ze maken é!!!! ciao
Michael Janssens
Mountainbiker

Post by Michael Janssens »

Weet er niemand waar ik de tussenstand vind van deze cup?
Ik vraag me dit ook wel eens af.

Heb vanmorgen een mail gestuurd naar den bond, maar voorlopig nog geen reactie gekregen.
kamikeli
Mountainbiker
Location: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)

Post by kamikeli »

stilldro wrote:foto's vd funklasse nu ook online.

op www.fotodro.be
Zeer mooie foto's. 'k Staan er zelfs op (foto 111).

Merci
kris
Mountainbiker

Post by kris »

viperke wrote:P.s. welk technisch gedeelte hebben ze eruit gelaten? Het privébos was tijdens de open klasse toch opengesteld...

Greetz
na het eerste gedeelte van de klim op asfalt reed je een stukje bos in, gevolgd door een klim met enkele bochten.
Het oorspronkelijke stuk in de privébos is veel langer.

Als alles opgedroogd is tegen 24 juni kunnen we dit wel doen op onze chrono.
Post Reply