k'denk niet dat je Waregem met Wolsfdonk kunt vergelijken
eenvoudig weg omdat Waregem gewoon veel meer asfalt bevat
in zijn parcours dus qua plezier en fungehalte off-road Wolfsdonk er met
kop en schouders bovensteekt.
Post by scott racer »
Foempes wrote:da's een dikke 50 min. rapper dan mij .....scott racer wrote:CHIMAERA-8-2MEGA wrote:is deze toch aan te raden als eerste lange afstandsrit, m'n langste afstand tot nu toe was de 50km van langdorp.das zeker dat .
Das daar plat zelle![]()
![]()
Mits goed doseren kom je er wel .
Vorig jaar was ik op 3.22h rond![]()
moet ik dringend iets aan doen , of de GRC en Zwarte Woud Ultra worden een ramp ....![]()
![]()
wat betreft de droogte van het parkoers : ik heb 30graden besteld tegen zondag, en ja, ze voorspellen voor de moment al 28graden tegen zaterdag. Als het nog een ganse week zo'n weer is, dan zal het weer een woestijneditie worden...scott racer wrote:Foempes wrote:da's een dikke 50 min. rapper dan mij .....scott racer wrote:das zeker dat .
Das daar plat zelle![]()
![]()
Mits goed doseren kom je er wel .
Vorig jaar was ik op 3.22h rond![]()
moet ik dringend iets aan doen , of de GRC en Zwarte Woud Ultra worden een ramp ....![]()
![]()
U ni laten ontmoedigen hé
![]()
De GRC gaat ook zeer doen bij mij .
En ik denk zelfs de Hagelandse ook![]()
Wegens niet veel off road kilometers en dus geen off road ritme .
Ik hoop ergens in de buurt van de 3.30h te eindigen en dan ben ik content .
Btw zal het droog genoeg zijn voor Python's of toch maar NN/RR steken ?
Als ge samen wil starten Foempes........
Post by scott racer »
Ik ook zo rond den achten ...Foempes wrote:hangt een beetje van uw startuur af hé ... ik zou graag buiten de grote drukte willen vertrekken ....Als ge samen wil starten Foempes........
zo is dat !!! Voor acht uur geraakt er niemand op het parkoers.scott racer wrote:Ik ook zo rond den achten ...Foempes wrote:hangt een beetje van uw startuur af hé ... ik zou graag buiten de grote drukte willen vertrekken ....Als ge samen wil starten Foempes........want vroeger is den Iegienie toch ni wakker
![]()
![]()
![]()
Verleden jaar stond ik daar om half acht te koekjeloeren aan de start
Jaja...Iegienie wrote: ach ja, ons nief spreuk voor dit jaar :
de zon, de zand, de bos, de track, proef Hagelandse !!!