Toch wel prachtige foto's he, daar kan flandrien.be een puntje aan zuigenstilldro wrote:fototjes van de elite staan ondertussen allemaal online.
Zelf na een korte selectie nog steeds 245 fototjes, hopelijk verveelt het jullie niet..
Foto's vd funklasse en de jeugd komen morgen online...
http://www.fotodro.be/fotos/index.php?s ... gmFilters=
UCI Benelux Cup op 3 en 4 juni te RONSE
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- fredjeraketje
- Mountainbiker
Post by fredjeraketje »
De uitslagen waren inderdaad een ramp. Toen de elites al vertrokken waren kregen wij pas de uitslagen van de juniors (en iemand met een mtb.be T-shirt was er als de kippen bij om wat blaadjes mee te pikken
)
Iedereen content tot de 3e in de rij zijn prijs komt halen (Jo Pirotte) hij was als zevende gefinished en stond als 41ste geklasseerd. Weer wachten... Ik stond als zesde maar mijn prijs wou men niet geven. Ik hem de mijne dan uiteindelijk gekregen maar ik wil niet weten hoe lang Jo nog heeft moeten wachten.
Iedereen content tot de 3e in de rij zijn prijs komt halen (Jo Pirotte) hij was als zevende gefinished en stond als 41ste geklasseerd. Weer wachten... Ik stond als zesde maar mijn prijs wou men niet geven. Ik hem de mijne dan uiteindelijk gekregen maar ik wil niet weten hoe lang Jo nog heeft moeten wachten.
Chipcontrole is erg duur en organisatie schoot hierbij mss idd iets te kort.. Ik dacht dat er vorig jaar wel chipcontrole was bij de wedstrijden..Fluffy wrote:Ik verschoot er feitelijk van dat het niet met chipcontrole was. Hoe kunnen die gasten dat in godsnaam bijhouden met hun papierkes en hunne stylo als daar zo een pak volk voorbij die finish raast elke ronde?
grtz
De organisatie heeft er goed aan gedaan door het technisch deel er vantussen te laten. Echter...
De (lange) Kanarieberg is véél selectiever als startklim waardoor er minder opstopping is boven.
De douches waren met de auto een kwartier omrijden, in vogelvlucht nog gene km
De toiletvoorziening was ook zeer mager
Een hogedrukreiniger zou niet overbodig zijn geweest.
Verder alles positief hoor
De (lange) Kanarieberg is véél selectiever als startklim waardoor er minder opstopping is boven.
De douches waren met de auto een kwartier omrijden, in vogelvlucht nog gene km
- fredjeraketje
- Mountainbiker
Post by fredjeraketje »
Er hadden ook nog iets meer mensen van de organisatie verspreid mogen staan op het parcours. Bij de juniors/masters/dames is er iemand gevallen en heeft zijn knieschijf gebroken, het heeft meer dan een uur geduurd eer die jongen in de ziekenwagen zat.
- MARTINI
- Mountainbiker
De kleine organisatie van wedsrijden kid's trophy heeft al chip controle!stilldro wrote:Chipcontrole is erg duur en organisatie schoot hierbij mss idd iets te kort.. Ik dacht dat er vorig jaar wel chipcontrole was bij de wedstrijden..Fluffy wrote:Ik verschoot er feitelijk van dat het niet met chipcontrole was. Hoe kunnen die gasten dat in godsnaam bijhouden met hun papierkes en hunne stylo als daar zo een pak volk voorbij die finish raast elke ronde?
grtz
Als die da kunnen betalen zij ook ze!
- stevens racing
- Mountainbiker
Post by stevens racing »
uitslagen ook op http://www.belgianmountainbikecircuit.be/id51.htm
Uitslagen funklasse B helemaal onderaan!! kben 6de
Uitslagen funklasse B helemaal onderaan!! kben 6de
- kamikeli
- Mountainbiker
- Location: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)
Voor de toeschouwers vond ik het parcour niet interessant. 8km is wa te lang. Zo kunnen ze de bikers -bij de open klasse- maar 3 maal zien passeren. Of 't moet zijn dat je aan de bevoorading staat!viperke wrote:De organisatie heeft er goed aan gedaan door het technisch deel er vantussen te laten. Echter...
De douches waren met de auto een kwartier omrijden, in vogelvlucht nog gene km![]()
Ook was er geen eetgelegenheid voor de toeschouwers. Er stond wel een hamburgerkraam, maar deze was niet open.
En twee tuinslangen om bikes te reinigen!!
Voor de rest was ik wel tevreden, met mijn resultaat iets minder. Had tijdens de eerste ronde al last van een rib (waarschijnlijk gekneusd).
Voor Davy was dit wel een goede wedstrijd (open klasse, 13de plaats - tweede belg - ) en uiteindelijk op de laatste rijen moeten vertrekken.
P.s. welk technisch gedeelte hebben ze eruit gelaten? Het privébos was tijdens de open klasse toch opengesteld...
Greetz