Mich wrote:?? achterderailleur uitlijnen? Op een goede kader die je koopt zou de achterpat al goed moeten uitgelijnd zijn vind ikb-mtber wrote:ja dat is waar maar ik heb niet alle gereedschappen voor bv de lagers van de as hoe ik een achter derailleur moet uitlijnen enz .
ridley tiger 2006 af nieuw foto's
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Sinds wanneer noemen ze dat "uitlijnen"? Uitlijnen, het woord zegt het zelf, is in lijn brengen met... Het regelen op grootste en kleinste verzet is gewoon de hoogte / laagte regelen van de derailleur.Gf biker wrote:Mich wrote:?? achterderailleur uitlijnen? Op een goede kader die je koopt zou de achterpat al goed moeten uitgelijnd zijn vind ikb-mtber wrote:ja dat is waar maar ik heb niet alle gereedschappen voor bv de lagers van de as hoe ik een achter derailleur moet uitlijnen enz .
![]()
een derailleur moet steeds uitgelijnd worden, hangt af van frame tot frame, de pad is idd recht, maar de derailleur moet steeds uitgelijnd worden op het grootste en kleinste verzet.
Mich wrote:Sinds wanneer noemen ze dat "uitlijnen"? Uitlijnen, het woord zegt het zelf, is in lijn brengen met... Het regelen op grootste en kleinste verzet is gewoon de hoogte / laagte regelen van de derailleur.Gf biker wrote:Mich wrote: ?? achterderailleur uitlijnen? Op een goede kader die je koopt zou de achterpat al goed moeten uitgelijnd zijn vind ik
![]()
een derailleur moet steeds uitgelijnd worden, hangt af van frame tot frame, de pad is idd recht, maar de derailleur moet steeds uitgelijnd worden op het grootste en kleinste verzet.
Zo kunde uren doorgaan hé, een derailleurpad word ook niet uitgelijnd maar gericht
- forza_inja
- Mountainbiker
Post by forza_inja »
Kevin, moest het niet lukken met uwen bike, bel me dan maar eens en wip ik wel eens binnen.
zal een proper fietske worden.
(check pb)
zal een proper fietske worden.
(check pb)