Hadden wij geen onderdelen genoeg bij???
we hadden ons gebaseerd op vorig jaar maar dit bleek zelfs nog onvoldoende.
LCMT 2006
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- peir de worst
- Mountainbiker
- steph
- Mountainbiker
- Location: C'dale Scalpel 29 carbon2, F2000Lefty+CAAD2 , +Tandem Lapierre
Hopelijk is "de mtb-griet" niet onzacht in aanraking gekomen met één van de talrijke bomen....(Zo zag je er ook niet echt uit in Stavelot)
Mijn fiets is nu ook terug in orde na 4dagen LCMT ;en mijn "maandbudget" is weer ruimschoots overschreden!!!(remmen ,body,ketting ,plateau ,buitenband,....)Pff...
- aj kwak
- Mountainbiker
... chrono dikkebus. Chronorijder die op grote baan kwam en knal op auto is gevlogen. Zo te horen was het nt een 'aanrijdingkje' die iedereen al wel eens meegemaakt heeft.aj kwak wrote:U geeft zelf het antwoord. Het is onmogelijk over 100km seingevers te voorzien voor 50 chronorijder(op dag 4). In de west-vlaanders heb ik ook al veel chrono's gereden zonder seingevers... allemaal goed en wel tot er eens iets zal gebeuren.(dit kan natuurlijk ook altijd met seingevers)mtb grietje wrote: *als er dan toch een chrono is, waarom dan niet over de gehele afstand? De organisatie zou dit te gevaarlijk vinden, maar dan vraag ik me af (en anderen met mij) hoe het dan zit met al die andere chrono's die in België georganiseerd worden op een niet-verkeersvrij parcours...