LCMT 2006

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
peir de worst
Mountainbiker

Post by peir de worst »

Hadden wij geen onderdelen genoeg bij???
we hadden ons gebaseerd op vorig jaar maar dit bleek zelfs nog onvoldoende.
steph
Mountainbiker
Location: C'dale Scalpel 29 carbon2, F2000Lefty+CAAD2 , +Tandem Lapierre

Post by steph »

:-D indien je echt geen onderdelen vindt ,blijf dan gewoon in het hotel ;een oplossing dient zich wel aan . ipv een collega ,zonder remmen een afdaling in te sturen... [-X (neigt naar misdadig..)
Hopelijk is "de mtb-griet" niet onzacht in aanraking gekomen met één van de talrijke bomen....(Zo zag je er ook niet echt uit in Stavelot)

Mijn fiets is nu ook terug in orde na 4dagen LCMT ;en mijn "maandbudget" is weer ruimschoots overschreden!!!(remmen ,body,ketting ,plateau ,buitenband,....)Pff... :oops:
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

aj kwak wrote:
mtb grietje wrote: *als er dan toch een chrono is, waarom dan niet over de gehele afstand? De organisatie zou dit te gevaarlijk vinden, maar dan vraag ik me af (en anderen met mij) hoe het dan zit met al die andere chrono's die in België georganiseerd worden op een niet-verkeersvrij parcours...
U geeft zelf het antwoord. Het is onmogelijk over 100km seingevers te voorzien voor 50 chronorijder(op dag 4). In de west-vlaanders heb ik ook al veel chrono's gereden zonder seingevers... allemaal goed en wel tot er eens iets zal gebeuren.(dit kan natuurlijk ook altijd met seingevers)

... chrono dikkebus. Chronorijder die op grote baan kwam en knal op auto is gevlogen. Zo te horen was het nt een 'aanrijdingkje' die iedereen al wel eens meegemaakt heeft.
Post Reply