10 uren van Grobbendonk
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- SteveHillen
- Mountainbiker
Post by SteveHillen »
We hebben te kampen gehad met 2 uitvallers maar deze zijn nu reeds vervangen. Hopelijk valt er niemand meer uit bij ons maar indien het nog moest zijn mag je steeds met ons mee doen. We zijn echter maar toeristen :) Wat je ook kan doen is miss naar daar komen en miss zijn er nog ploegen die iemand nodig hebben. Of de organisatie weet miss waar er nog gaten zijn.
mvg
Steve
mvg
Steve
- Chimaera
- Mountainbiker
waar kunnen we de foto's terugvinden die onderweg werden genomen.
Het was een prachtig evenement, bravo voor de organisatie. Dit vraagt gewoon om een tweede editie. Mountainbike.be waar zaten jullie op deze mooie dag, dit evenement verdiende volgens mij toch meer aandacht van jullie uit, zeker omdat mtb in een positief daglicht werd gesteld. ben wel benieuwd wat de opbrengst was voor levenslijn.
Ik werd samen met een ploegske van't werk 27ste op de 50 ingeschreven ploegen. "het groot verzet" zal er volgend jaar zeker bij zijn
Het was een prachtig evenement, bravo voor de organisatie. Dit vraagt gewoon om een tweede editie. Mountainbike.be waar zaten jullie op deze mooie dag, dit evenement verdiende volgens mij toch meer aandacht van jullie uit, zeker omdat mtb in een positief daglicht werd gesteld. ben wel benieuwd wat de opbrengst was voor levenslijn.
Ik werd samen met een ploegske van't werk 27ste op de 50 ingeschreven ploegen. "het groot verzet" zal er volgend jaar zeker bij zijn
10 uren
Aan alle deelnemers en bezoekers hartelijk bedankt voor jullie sportieve deelname aan ons evenement. Je kan voor de eerste verslagen en foto's terecht op www.thalsfm.be
De opbrengst voor levenslijn zullen we later zeker nog meedelen.
De opbrengst voor levenslijn zullen we later zeker nog meedelen.
Nog even ter verduidelijking: Je surft naar www.thalsfm.be, daarna klik je op" nieuws "en daarna op "Grobbendonk" Hier zie de verschillende links naar de 10 uren. Er staan ook enkele videofragmenten op de site
Een eerste klas evenement, goeie organisatie en een super lokatie ... zeker voor hervatting haalbaar.
Het weer was uitermate prachtig het parcours was vrijs snel, doch recupereren zat er niet echt in, gewoon telkens alles geven (enkele keren twee toeren)
Ik heb meegereden met de "Wolfs", we zijn gestrand op een verdienstelijke 30ste plaats.
Ik moet wel zeggen, het was zwaar ... elk uur of anderhalf uur alles geven ... het deed op het einde van de dag meer pijn in mijn beentjes dan nen toertoch van 70 km zou gedaan hebben. Mijne laatste ronde heb ik uiteindelijk alles gegeven en mijne beste tijd neergezet, 12 minuten 20 seconden, het is iets boven die van de Welles, maar ik ben content. (mijn mededeelnemers waren ook allen moe maar voldaan)
Mijn dank aan de organistatie en tot volgend jaar.
Ben.
Het weer was uitermate prachtig het parcours was vrijs snel, doch recupereren zat er niet echt in, gewoon telkens alles geven (enkele keren twee toeren)
Ik heb meegereden met de "Wolfs", we zijn gestrand op een verdienstelijke 30ste plaats.
Ik moet wel zeggen, het was zwaar ... elk uur of anderhalf uur alles geven ... het deed op het einde van de dag meer pijn in mijn beentjes dan nen toertoch van 70 km zou gedaan hebben. Mijne laatste ronde heb ik uiteindelijk alles gegeven en mijne beste tijd neergezet, 12 minuten 20 seconden, het is iets boven die van de Welles, maar ik ben content. (mijn mededeelnemers waren ook allen moe maar voldaan)
Mijn dank aan de organistatie en tot volgend jaar.
Ben.