03-06-2006 BK Politie te Ronse (mtb cross-country)

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Stievie
Mountainbiker
Location: U6 Granville Comp, Mavic Crossmax SL, Michelin Mountain Xtreme, en de rest kon er nie meer bij...

Post by Stievie »

Voor het BK zullen de deelnemers hoogstwaarschijnlijk één aanloopronde (dus Kanarieberg omhoog) + 3 rondes dienen af te leggen! Indien privéstuk bos Vandamme er te slecht bijligt korten we het parcours ietsje in via twee stukje in bos Vandamme, onmiddellijk rechts. Alles hangt af van de straalstroom! :wink:
Stievie
Mountainbiker
Location: U6 Granville Comp, Mavic Crossmax SL, Michelin Mountain Xtreme, en de rest kon er nie meer bij...

Post by Stievie »

Ik weet dat het adres nergens echt weergegeven is, daarom voor iedereen die met de wagen komt (kan eventueel gps instellen), het adres is Rijkswachtdreef te Maarkedal. Men kan eventueel ook nog kiezen tussen Kanarieberg te 9600 Ronse of Ijsmolenstraat te 9600 Ronse, al deze straten liggen rond het parcours, want sowieso is het parcours (de Muziekberg) volledig afgesloten voor alle verkeer en dit op za en zo.
kristofbomans
Mountainbiker

Post by kristofbomans »

jullie doen veel moeite om alles goe in orde te krijgen dat zie ik allang en als ik het zo lees willen jullie geen modderparcours hebben, dat hebben we immers dit jaar al genoeg gehad. Tot zondag mannen.
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Naar het schijnt rijdt Marc Dutroux voor op een trialbike voor die wedstrijd van de politie! :-D
Kwestie van die mannen wat te motiveren voor hun kampioenschap! :wink:
Stievie
Mountainbiker

Post by Stievie »

Zwiebertje, ge zijt ne grappigen, da weten we ondertussen maar ik nodig U altijd ne keer uit om met enkelen van ons eens een koersken te doen, zie maar da ge het achterste van Marc zijnen trialbike ooit te zien krijgt. :wink: doch, véél succes dit weekend!
VIERI
Mountainbiker

Post by VIERI »

Wie is de te kloppen man??
Stievie of de winnaar van vorig jaar (Camille Martin)?
AndyR
Mountainbiker

Post by AndyR »

zijn er hier eigenlijk veel agenten opt forum?
Stievie
Mountainbiker

Post by Stievie »

We zouden es een topic appart moeten openen voor de agenten onder ons, volgens mij biken er enorm véél bij de Politie...bij mij in 't korps zijn er toch een heel pak en in mijn vorig korps ook een aantal! Als ik die in Ronse, op een korps van 65 man alleen tel, zijn het er toch ongeveer een stuk of 15. We zitten wel met een mountainbikebrigade, zo kom je snel aan een hoog cijfer natuurlijk. Maar al bij al, ik ben deze week affiches gaan hangen in de kazerne te Etterbeek en er bleken toch redelijk wat andere affiches van mountainbike events te hangen. Conclusie, de Police doet het goed op de fiets! :wink:

ps. Véél succes aan alle deelnemers en nee, Stievie is niet de te kloppen man, ik was vorig jaar in Hamme maar 6e bij de Elite, wel lang 2e gereden maar kwam kracht tekort. Dus, moet nog véél trainen en leren!
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Kunnen we met een dagvergunning van de politie rijden? :-D :wink: #-o
En moeten we dan een bewijs van goed gedrag en zeden kunnen voorleggen? :drunk: :wink:
fredjeraketje
Mountainbiker

Post by fredjeraketje »

Foto's van het BK politie staan op www.joybikers.be
Voor een keer waren de rollen omgekeerd en kon ik de politie flitsen :P
Post Reply