UCI Benelux Cup op 3 en 4 juni te RONSE

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

Tom M
Mountainbiker

Post by Tom M »

Parcours verkend in de late namiddag, alles is aangeduid, tis heel slijkerig op sommige stukken maar eigenlijk wel berijdbaar. Enkel het stukje privé bos was afgesloten ... maar ik hoorde tijdens myn verkenning dat het mogelijk was dat ze dat er uit gingen laten ...

ik twijfel nog tussen Ronse en La Reid ... krijdt liever geen tourkes maar ja Ronse ligt nu éénmaal kort bij de deur
Stievie
Mountainbiker
Location: U6 Granville Comp, Mavic Crossmax SL, Michelin Mountain Xtreme, en de rest kon er nie meer bij...

Post by Stievie »

Idd, Filip zal niet deelnemen in Ronse wegens verzwakking na ziekteperiode.
Turner
Mountainbiker

Post by Turner »

Welke banden moet ik steken? De schwalbe noby nick of de michelin xcr dry?
viperke
Mountainbiker

Post by viperke »

Op het Belgisch Kampioenschap voor politiediensten is Waaslander Filip Van Hecke van Trek-LG team als winnaar over de meet gekomen. Het niveau was wel iets minder dan gebruikelijk bij de masters zei hij me, toch =D>

Het parcours ligt er nog steeds vettig bij, het technische deel is zelfs afgesloten, wrs morgen ook nog. De start was in een weide en niet langer op de asfaltklim zoals voorgaande jaren.
MARTINI
Mountainbiker

Post by MARTINI »

Ik ben derdes geworden bij de aspiranten 14 jaar! Het was een mooi parcour en twas eel tof! ciao
fredjeraketje
Mountainbiker

Post by fredjeraketje »

Voor wie geinteresseerd is in de staat van het parcours, op www.joybikers.be staan enkele foto's van de wedstrijden van zaterdag.
MARTINI
Mountainbiker

Post by MARTINI »

niemand foto's van het podium of van het verloop in ronse vande aspiranten? ciao
stilldro
Mountainbiker

Post by stilldro »

martini wrote:niemand foto's van het podium of van het verloop in ronse vande aspiranten? ciao
Spijtig dat je niet vroeger meldde, dat je graag foto's had gehad. Ik was enkel aanwezig bij de wedstrijd voor de Ronsenaars.

Foto's vind je
http://www.fotodro.be/fotos/index.php?s ... tb%20ronse
MARTINI
Mountainbiker

Post by MARTINI »

ah hopelijk heeft er iemand anders foto's ! Ik zou daar toch graag foto's van hebben! Kga even kijken op nederlands forum! ciao

waar is er ergens het grootste nederlands forum?
Post Reply