Kopen die handel, zo'n bike daar kan je niet anders dan plezier van hebbencheckerpig wrote:Nu 1335 euros voor de Trek 8000 bij Godefroot. Hiervoor kan ik niet naar Nederland rijden. Iemand een reden waarom ik nog twijfel?
CP
trek 8000
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
-
checkerpig
- Mountainbiker
Post by checkerpig »
Voila, de kogel is door de kerk. Ik heb mij toch 'beperkt' tot een 8000, prijs nog beetje naar beneden gekregen. Een fiets gaan kopen op maandag vroege namiddag is aan te raden. Voordeel is dan dat de fietsenmaker (verkoper dan toch) echt tijd heeft. Opmeten en bespreking heeft zeker > 40 minuten geduurd. Nog een paar dagen wachten en dan kan ik op mijn eerste 'nieuwe' fiets rijden. Tot nog toe alleen occassie koersfietsen gekocht.
CP.
PS. Nu hopen dat ik het leuk vind in het veld
CP.
PS. Nu hopen dat ik het leuk vind in het veld
-
checkerpig
- Mountainbiker
Post by checkerpig »
Voila, dit is hem. Stuurhoogte moet nog aan gewerkt worden. Ben al blij dat ze de voorvork niet te kort afgezaad hebben. Ik vind hem te schoon om mee in in 't veld te rijden...
CP.

CP.

Prachtig fietske ... niet mee in 't veld rijden ?checkerpig wrote:Voila, dit is hem. Stuurhoogte moet nog aan gewerkt worden. Ben al blij dat ze de voorvork niet te kort afgezaad hebben. Ik vind hem te schoon om mee in in 't veld te rijden...
CP.
wacht tot dat em vol modder hangt ... dan is em nog schoner!
Ben.