Prachtige fiets man!! Spijtig dat C'dale (nog?) niet met carbon op de markt komt!
Carbon begint mij namelijk wel aan te spreken voor een kader. (zeker als je naar het gewicht kijkt)
Granville HT FCM (Hard Tail Full Carbon Monocoque) / 2006
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
Roeki
- Mountainbiker
Heb hem al live zien bollen (gisteren in Merelbeke) en schoon beestje(de vélo hé mannen voor ze hier verkeerde gedachten krijgen)
. En ja ik heb nu zelf al 6 jaar een carbon vloke en da zou ik nu wel eens willen testen. Als ze de prijs die gezegd wordt kunnen waarmaken zit er veel toekomst in da kaderke denk ik!
Merelbeke was de eerste "zware" test. Kader heeft de test heel goed doorstaan. M'n mening is nog steeds heel positief!
Voor sommigen zal m'n houding wat te "plat" zijn, maar dat is een kwestie van voorkeur en montage.
De kader mag zeker ook gezien worden. Het carbon-uitzicht zit daar natuurlijk voor veel tussen.
Voor sommigen zal m'n houding wat te "plat" zijn, maar dat is een kwestie van voorkeur en montage.
De kader mag zeker ook gezien worden. Het carbon-uitzicht zit daar natuurlijk voor veel tussen.