UCI Benelux Cup op 3 en 4 juni te RONSE
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- fredjeraketje
- Mountainbiker
- kamikeli
- Mountainbiker
- Location: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)
Vandaag geprobeerd om 't parcour te verkennen. 'k vermoed dat er al heel wat plaatjes verdwenen zijn. Ook één gezien die was afgekraakt en nog één die ze in verkeerde richting hadden gedraaid.
Uiteindelijk terug huiswaarts gekeerd. De stukken die ik wel gereden had lagen er heel slecht bij. In 't privébos (2de deel) kon ik niet naar omhoog rijden (met barromarathons). Dat belooft voor zondag. Hopelijk wordt het dees week wat droger, want anders wordt het meer een atletiekwedstrijd dan mountainbikewedstrijd.
Wordt tijdens de wedstrijd de prikkeldraadafsluitingen verwijderd? Ben er heel wat tegengekomen vandaar... Lijkt me niet echt veilig in deze weersomstandigheden. Opletten geblazen dus.
Greetz
Uiteindelijk terug huiswaarts gekeerd. De stukken die ik wel gereden had lagen er heel slecht bij. In 't privébos (2de deel) kon ik niet naar omhoog rijden (met barromarathons). Dat belooft voor zondag. Hopelijk wordt het dees week wat droger, want anders wordt het meer een atletiekwedstrijd dan mountainbikewedstrijd.
Wordt tijdens de wedstrijd de prikkeldraadafsluitingen verwijderd? Ben er heel wat tegengekomen vandaar... Lijkt me niet echt veilig in deze weersomstandigheden. Opletten geblazen dus.
Greetz
-
dosenboden
- Mountainbiker
Post by dosenboden »
De plaatjes van vorig jaar zien er inderdaad redelijk goed begaanbaar uit. Veel klimwerk en bochtwerk, maar geen heftige kuilen, gaten e.d.
Als ik het zo zie zou ik zeker mijn stijve Pace gebruiken, maar.....
mijn vraag: wordt er veel met een vaste vork gereden, of is het toch écht een geveerde zaak?
Jos
Als ik het zo zie zou ik zeker mijn stijve Pace gebruiken, maar.....
mijn vraag: wordt er veel met een vaste vork gereden, of is het toch écht een geveerde zaak?
Jos
- kristofbomans
- Mountainbiker
Post by kristofbomans »
Hoe ligt het parcours er nu bij?
Vettig? Welk soort modder? dikke modder die de fiets doet vollopen of niet?
Vettig? Welk soort modder? dikke modder die de fiets doet vollopen of niet?