LCMT 2006

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

mtb grietje wrote:
Bmweke wrote:Voor elke dag?
Ik weet niet hoeveel gij remt maar das toch wa overdreven hé.
Heb al veel int slijk gereden (tegen mijn goestin), rond de 100kms en mijn remblokskes waren belange nog niet op.

Ge moet ook uw remblokskes ook "tegoei" inrijden hé, doede dat niet verkleinde de levensduur van uw remblokskes...
Als ge bv op de LCMT uw remblokskes vervangt en ge rijdt ze niet tegoei in......

We zullen zien :-D
Ondanks zeer goed inremmen en al wat ge moet doen, zat ik in de onfortuinlijke situatie dat ik na dag 2 én dag 3 mijn blokken heb moeten vervangen.

Dit jaar zal ik wel minder moeten vervangen :-D aangezien ik al wat beter kan biken en dus minder moet remmen....... [-o<
De mijne waren ook goed ingeremd ... niettemin op dag 3 het setje vooraan en achteraan moeten veranderen ! Ik heb daar schijfremblokjes gezien die nog zo dik/dun waren als een (half doorgesleten) scheermesje ... Dus overmorgen twee setjes mee.

Field
mtb grietje

Post by mtb grietje »

Maar dag 2 was bij mij, moet ik toegeven, wel een accidentje: het koolstofstukje op het remblokje was er af gebroken... (achterrem)
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

aan alle deelnemers, veel courage hoor.

Vooral aan Survival, Transalp en Iglo, laat jundere nie doen hé. =D>

Surfke, laat ze maar ne keer een poepke ruiken, da mansvolk. :wink:
Biker Zjé
Mountainbiker

Post by Biker Zjé »

Vorig jaar konden de thuisblijvers via http://www.mountainbike.be/lcmt/ de belevenissen tijdens de lcmt op de voet volgen.
Wordt er dit jaar nog dergelijk initiatief genomen door mountainbike.be ?
mtb grietje

Post by mtb grietje »

Zoals je op de homepage kan lezen....

Ja dus!!

Ik ben er als deelnemer, en ka.dee en maurice zorgen voor de interviewkes voor en na!!

Als dat geen luxe is... 8)
Guest

Post by Guest »

Als ik het weer van de afgelopen dagen bekijk en dit samen met de kennis die ik van de omgeving heb mag beoordelen.................Sterkte aan de deelnemers. =D> =D>
Barny
Mountainbiker

Post by Barny »

maurice wrote:Als ik het weer van de afgelopen dagen bekijk en dit samen met de kennis die ik van de omgeving heb mag beoordelen.................Sterkte aan de deelnemers. =D> =D>
Ik vind mijne zonnecreme toch wel ni zekers, doemme hé.
Enfin ik denk dat de "verplichte" badmuts voor het hotel-zwembad wel beter van pas gaat komen tijdens de ritten. :(
Guest

Post by Guest »

Barny wrote:
maurice wrote:Als ik het weer van de afgelopen dagen bekijk en dit samen met de kennis die ik van de omgeving heb mag beoordelen.................Sterkte aan de deelnemers. =D> =D>
Ik vind mijne zonnecreme toch wel ni zekers, doemme hé.
Enfin ik denk dat de "verplichte" badmuts voor het hotel-zwembad wel beter van pas gaat komen tijdens de ritten. :(
Remember Chimay :lol: :lol: :lol: , da was nog erger denk ik. :wink: Als dat een troost mag zijn.
Guest

Post by Guest »

eerste foto's staan online
dit dankzij onze great Webmaster Kadee
http://mountainbike.fotopic.net/c969893.html
er volgen vandaag nog wat foto's
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Heb er vandaag enkele zien toekomen in Houffalize #-o #-o amaai zenne chapeau voor diegene die dit pokke weer trotseren en deze LCMT weten uit te rijden. =D> =D> Zelfs al het uitrijden van deze etappe =D>
Post Reply