Live in Spa Francorchamps: HEREN ELITES

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Nog een geluk dat er hier mensen zoals de Fons Moors zijn die ons wel prachtig beeldmateriaal bezorgd hebben =D> =D> =D> !
We hebben die "geen budget wegens teveel kamara´s nodig hiervoor -gasten" van Sporza niet nodig. Voila :evil:

Fons, merci voor het knappe werk !!! :-D
Guest

Post by Guest »

Jan heeft ook een mooie reportage achter de hand
daarvan zal er wel een van de dagen een stukje van online komen
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Ben eens benieuwd of we Fonske in Fort William ook tegen 't lijf gaan lopen... :lol: :lol:
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

internetfilmpje 13.29 min WB SPA STAAT online. klik HIER
Last edited by farmer/cowboy on Wed 24 May 2006 22:42, edited 1 time in total.
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

farmer/cowboy wrote:internetfilmpje SPA komt vanavond nog online.
Ik hoop van de MTB WB manche in Spa ... ik heb geen goesting in het partijcongres van de S.P.A.

... Ik heb ze gezien ... goe gedaan Jan!

Als de dvd van de meeting in AS af is kom ik beiden (Spa en As) halen!

Ben.
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Hee Ben,
Je zult nog effe geduld moeten hebben voor As - Dilsen meeting. Ik heb voorrang gegeven aan WB Spa omdat er een storm van protest opstak tegen Sporza. Vorige nacht om 3 u was de dvd klaar.
Probleempje is dat de harde schijf voor de ruwe beelden op mijn 5 maanden oude film-pc al vol staat. Heb een bijkomende van 300 gig besteld en die wordt er in de loop van volgende week bijgestoken. De beelden van As zitten nog onaangeroerd in mn kleine camera... Dus ten vroegste eind volgende week kan ik As-Dilsen en demo Kenny en Wesley Belaey (in Gent) beginnen afwerken. We zitten trouwens van vrijdag morgen tot maandagavond in Fort William. Weer nieuwe beelden dus en voor deze zullen z'ook weer achter mijn gat zitten vrees ik. :lol:
I'll let you know when it's ready!!

Jan
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

farmer/cowboy wrote:Hee Ben,
Je zult nog effe geduld moeten hebben voor As - Dilsen meeting. Ik heb voorrang gegeven aan WB Spa omdat er een storm van protest opstak tegen Sporza. Vorige nacht om 3 u was de dvd klaar.
Probleempje is dat de harde schijf voor de ruwe beelden op mijn 5 maanden oude film-pc al vol staat. Heb een bijkomende van 300 gig besteld en die wordt er in de loop van volgende week bijgestoken. De beelden van As zitten nog onaangeroerd in mn kleine camera... Dus ten vroegste eind volgende week kan ik As-Dilsen en demo Kenny en Wesley Belaey (in Gent) beginnen afwerken. We zitten trouwens van vrijdag morgen tot maandagavond in Fort William. Weer nieuwe beelden dus en voor deze zullen z'ook weer achter mijn gat zitten vrees ik. :lol:
I'll let you know when it's ready!!

Jan
No sweat ... geen zweet ... ik heb tijd!
Post Reply