de enige tip is binnenblijven...Ivo L wrote: Heeft er iemand tips om droog te blijven ?
gisteren in Spa rondgereden: hier en daar een baggerstukske, voor de rest ligt het er wel nat bij, maar 't is wel te doen...vuil zal je toch worden
Post by mtb grietje »
Ivo L wrote:Bij het inschrijven enkele maanden geleden dacht ik ook "het kan nooit zo slecht weer zijn als vorig jaar". FOUT GEDACHT.
Heeft er iemand tips om droog te blijven ?
Alleszins van plan om dit jaar niet op te geven
Vorige zaterdag rit 3 verkent tussen de hagel en regen door.steph wrote:Weet er iemand hoe de omstandigheden momenteel zijn in "de ardennen" ???? Welke bandjes dien ik te monteren om de LCMT te doorworstelen ?? Nu ligt er een stel Michelin Mud's op mijn fiets ,of zou ik toch een "droger-weer-profiel" op leggen ???
Post by peir de worst »
Ook voor discs? (bv magura martha's)peir de worst wrote:We gaan het parcours niet overdekken maar kan wel al melden dat er een verwarmde tent zal staan aan de aankomst.
De mecaniciens aan de aankost zullen ook meer banden, remblokken, der., kettingen enz bijhebben.
Voor mensen die pech hebben stellen wij een reserve mtb ter beschikking, alleen even de pedalen overzetten.
Post by peir de worst »
Post by mtb grietje »
Ondanks zeer goed inremmen en al wat ge moet doen, zat ik in de onfortuinlijke situatie dat ik na dag 2 én dag 3 mijn blokken heb moeten vervangen.Bmweke wrote:Voor elke dag?
Ik weet niet hoeveel gij remt maar das toch wa overdreven hé.
Heb al veel int slijk gereden (tegen mijn goestin), rond de 100kms en mijn remblokskes waren belange nog niet op.
Ge moet ook uw remblokskes ook "tegoei" inrijden hé, doede dat niet verkleinde de levensduur van uw remblokskes...
Als ge bv op de LCMT uw remblokskes vervangt en ge rijdt ze niet tegoei in......
We zullen zien