UCI Benelux Cup op 3 en 4 juni te RONSE

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Tom M
Mountainbiker

Post by Tom M »

pervelo wrote:Vandaag verkenning van parcours gedaan-PRACHTIG!!!
en ik kan al zeggen dat ge tot op het tandvlees zult moeten gaan
lange klim,grote afdaling-risico!!voor ongeoefende!!veel losse stenen-dan het stuk privé,prachtig gewoon-vree technisch en da hebben we graag,daarna terug klimmen met een stuk privébos met brede paden,maar wel veraderlijk door de bladeren en nog niet 100% gedroogde ondergrond---
de volgende weken gaan we nog een paar keer verkennen zodat we alles bijna blindelings kunnen rijden

en voor de organisatie nu al een PLUIM!!
Staat daar al of min of meer uitgepijld ??? want ik ben vorige week ook nog in het muziekbos gepasseerd maar niks gezien ...
aan de hand van het plannetje kan ik moeilijk het parcours opmaken
Stievie
Mountainbiker
Location: U6 Granville Comp, Mavic Crossmax SL, Michelin Mountain Xtreme, en de rest kon er nie meer bij...

Post by Stievie »

Voor de mensen die het parcours niet kennen, ik ken dit op m'n duimpje aangezien ik er 3 à 4 keer per week train. Als jullie dit wensen kunnen we altijd ne keer afspreken, dan toon ik jullie de volledige ronde.
pervelo
Pro
Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......

Post by pervelo »

Staat daar al of min of meer uitgepijld ??? want ik ben vorige week ook nog in het muziekbos gepasseerd maar niks gezien ...
aan de hand van het plannetje kan ik moeilijk het parcours opmaken[/quote]

staat al uitgepijld-start op de baan aan firtel(jeugdherberg)-tot bijna boven,daarna rechts en pijlen volgen----opgepast het stuk privébos is bijna niet berijdbaar door de regen en niet aan te raden,anders wordt alles kapot gereden
Tom M
Mountainbiker

Post by Tom M »

@ Pervelo: Thanks!

@ Stevie: als ik weet dat ik er ga geraken (eerder volgende week) dan laat ik u nog iet weten voor een eventueel rondleidingske
kenny!
Mountainbiker

Post by kenny! »

kunnen we vrijdag niet allemaal afspreken !
iedereen is toch thuis !

grtz
Stievie
Mountainbiker
Location: U6 Granville Comp, Mavic Crossmax SL, Michelin Mountain Xtreme, en de rest kon er nie meer bij...

Post by Stievie »

Niet iedereen is thuis hé gasten, bij de Police moet er nog wa gewerkt worden hé, al beweren velen het tegendeel :lol:
Stievie
Mountainbiker

Post by Stievie »

Niet iedereen is thuis hé gasten, bij de Police moet er nog wa gewerkt worden hé, al beweren velen het tegendeel :lol:
Stievie
Mountainbiker

Post by Stievie »

...
kenny!
Mountainbiker

Post by kenny! »

nja dan nie é :-D

iemand zin om samen te gaan trainen ??

grtz
slow motion
Mountainbiker

Post by slow motion »

Voor de geïnteresseerden,