Kate Ryan

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

Word er gesjoemeld in dit festival,moest Kate de finale halen?

nee,geen gesjoemel,wel finale voor Kate
11
16%
Ja,gesjoemel en dus ook finale voor Kate
21
31%
nee,geen gesjoemel,en ook geen finale voor Kate
19
28%
Ja,gesjoemel maar geen finale voor Kate
16
24%

Total votes: 67

Dreo en Wee
Mountainbiker

Kate Ryan

Post by Dreo en Wee »

Kzou eens willen zeggen dat je in het songfestival tegen het oost-blok niet kunt winnen.
Mensen daar sturen sms-en en bellen voor hun favoriete land en nummer.
Maar mijn theorie is dat ze daar het geld in hun zakken draaien en zelf de punten kiezen.
Ik ben geen grote fan van kate ryan,maar met dit liedje moest ze toch wel de finale gehaald hebben!!Nee?
Of moet iedereen volgend jaar komen in zo'n kostuums.
Laat ik wel duidelijk maken,mijn favo was ook finland,maar moesten ze daar gekomen zijn in kleren bijvoorbeeld van de litouwers zouden ze niet gewonnen hebben.Ben ik bijna zeker.
Het songfestival wordt teveel bekeken voor het oog,niet "meer"voor het oor.
Toen Yasmine de belgische punten gaf en dat bordje met"We love Kate Ryan"opstak,kwam er spontaan luid applaus uit de zaal...voor Kate.
Ik kan dus niet verstaan hoe ze niet in de finale is geraakt.
Of hebben de mensen net voor het bellen of sms-en veranderd van mening?Geloof dat toch wel niet.
Hoe dan ook,Kate moest er staan,winne is iets anders,maar denk toch wel hoog gerangschikt in de finale,maar ik denk dat dit songfestioval niet eerlijk verloopt!Wel?
En een vraag die me al lang bezig houdt...Het is toch een EUROsongfestival voor de europese landen...wat doen die zovele anderen van het OOsten daar dan tussen?
skyrider
Mountainbiker

Post by skyrider »

Het is zeer simpel, mooi meiske maar live zingen trok op niks. Ik heb van miserie op een andere post gezet toen ze je t adore begon te krijsen.

Waar zijn er complotten nergens ze hebben gewoon een andere smaak van muziek daar.

Der zijn twee opties: ofwel sturen we iemand die live echt kan zingen bv natalia ofwel trekken we een carnavalskostuum aan wat keltische muziek en een beetje show gaan vekopen.

Naar mijn mening een terrechte uitschakeling, het trok op niks vond ik. Ze zou beter gewoon wat clipkes uitbrengen en daar haar geld aan verdienen want ik wil ze nooit aan het werk zien.

En dan nog dat heel gedoe met die kniezwengel, het trok op niks en ik snap al zeker niet wat dat te maken heeft met de niet hetro's.
ATB-er
Mountainbiker

Post by ATB-er »

skyrider wrote:Het is zeer simpel, mooi meiske maar live zingen trok op niks. Ik heb van miserie op een andere post gezet toen ze je t adore begon te krijsen.

Waar zijn er complotten nergens ze hebben gewoon een andere smaak van muziek daar.

Der zijn twee opties: ofwel sturen we iemand die live echt kan zingen bv natalia ofwel trekken we een carnavalskostuum aan wat keltische muziek en een beetje show gaan vekopen.

Naar mijn mening een terrechte uitschakeling, het trok op niks vond ik. Ze zou beter gewoon wat clipkes uitbrengen en daar haar geld aan verdienen want ik wil ze nooit aan het werk zien.

En dan nog dat heel gedoe met die kniezwengel, het trok op niks en ik snap al zeker niet wat dat te maken heeft met de niet hetro's.
Laat dat "mooie" er maar al af, na veel plamuurwerk kan ze haar kop misschien vertonen, maar voor de rest is ze het typische voorbeeld van het domme blondje.
En als ze haar muil opendoet wordt dat enkel bevestigd !
Toen de punten gegeven waren sprong ik een gat in de lucht dat ze eruit lag, het werd tijd dat ze eens met haar voeten op de grond gezet werd, want zingen is niet haar sterkste ding !
België had zoveel beter kunnen sturen naar Athene, jammer ....
Geef mij dan maar Belle Perez, Kaye Styles en de anderen.

De mooiste vorm die haar arrogantie bewijst is dat ze in Humo antwoord op een vraag waarom ze tov vele mensen zo arrogant overkomt, ze zegt dat ze in het buitenland zo populair is #-o dat ze vind dat ze zichzelf zo wel mag gedragen, als "een ster" dus.
Ze maakt zelf een vergelijking met Kylie Minogue & Madonna !!! [-X

Beste domme "Kate Ryan" (nep) blondje, weet wel dat je nog niet aan de enkels komt van deze diva's :oops:
pikethebike jr
Mountainbiker

Post by pikethebike jr »

waar jullie alemaal van wakker liggen.
GT
Mountainbiker

Post by GT »

Inderdaad pikethebike, laat dat meisje gewoon haar ding doen. Er wordt hier precies vergeten dat ze in Athene zit omdat wij ze tot daar gestemd hebben!
Nu, een paar maanden geleden heb ik ze persoonlijk ontmoet, en ik kan jullie vertellen dat dat een door en door plezant en sympathiek meisje is! =P~
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

GT wrote:laat dat meisje gewoon haar ding doen.
Inderdaad, maar dan wel liefst op haar eigen kosten en niet op de onze, de belastingbetaler, 60.000 euro van Anciaux en 60.000 van de VRT.[-X [-X
't had wel wat beter kunnen besteed worden dan aan onze "ster". :cry: :cry:
lovelygirl
Mountainbiker

Post by lovelygirl »

ze hebben hier in België veel te hard geroepen dat ze ging winnen. Daardoor begint ze natuurlijk te zweven! En inderdaad. Live zingen is niet haar ding, dat is voor de zoveelste keer nog maar is bewezen. Persoonlijk had ik liever Kaye Styles ons land zien verdedigen, maar ja, spijtig genoeg koos de meerderheid voor Kate Ryan, spijtig dat ze zoveel geld van ons daarin hebben gestoken. Persoonlijk ben ik wel blij dat Lordi gewonnen heeft, iets totaal anders dan een normaal Eurovisiesongfestival. Ook Rusland en het Verenigd Koninkrijk behoorde tot mijn favoriete. Maar ja, hopelijk zijn ze hier in België geleerd en stoppen ze gewoon met deel te nemen aan het songfestival. Na Sandra Kim en een prachtige prestatie van Urban Trad (tweede) zullen ze hier in België waarschijnlijk niet al te veel meer moeten hopen op een goede plaats bij het festival. Dat is nogmaals bewezen.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

lovelygirl wrote:En inderdaad. Live zingen is niet haar ding, dat is voor de zoveelste keer nog maar is bewezen. .
jaja
en dan Lordi verwijten dat dit geen muziek is en dat Lordi niet kan zingen.
Ze kan het zelf niet.
Neen alle gekheid op een stokje.

Het is een demokratische beslssing, iedereen kan zijn eigen inbreng hebben en beslissen wie er wint.
Verder kappen wij op de Oostbloklanden dat ze voor elkaar stemmen, maar nog niet zo lang geleden was er bijna een rel toen Nederland niet het maximum van de punten aan belgië gaf. (de schoen de de ketel verwijt,....)
Het is duidelijk dat er een antisignaal is gegeven door op Lordi te stemmen, waarop wachten we nog om dit festival te veranderen???

Streets
Dreo en Wee
Mountainbiker

Post by Dreo en Wee »

kan niet anders dan je gelijk geven van begin tot eind :-)
Fuzzion
Mountainbiker

Post by Fuzzion »

de schoen de de ketel verwijt
'schoen' moet 'pot' zijn zeker?
Post Reply