Wat da quoten betreft, weet niet goed wat ik verkeerd heb gedaan
red-bul versus cannondale ???
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
eigelijk was ik ook net aan het kijken naar de red bull bikes.
En daar had ik nog een extra vraagje over : de scandium frames zijn blijkbaar duidelijk lichter dan de gewone alu frames, maar hoe zit het met hun "sterkte" ?
En zouden die ook niet bijna allemaal uit het zelfde fabriek komen (Taiwan ?) ?
En daar had ik nog een extra vraagje over : de scandium frames zijn blijkbaar duidelijk lichter dan de gewone alu frames, maar hoe zit het met hun "sterkte" ?
- polarbear
- Mountainbiker
Rose heeft weliswaar 10 jaar garantie op frames en wel lichte frames die scandiums (1388 gram) maar daardoor niet zo betrouwbaar blijkbaartarzan wrote:eigelijk was ik ook net aan het kijken naar de red bull bikes.
http://www.mtb-news.de/forum/showthread ... 087&page=2
-
vullemulle
- Mountainbiker
Post by vullemulle »
de kogel is door de kerk . just ne c'dale F1000sl besteld. hopelijk niet te lang wachten. thx voor de respons . 
Idd heb 't zelfde probleem of nog erger heb mij 9 jaar geleden een C'dale F900 aangeschafthydrus wrote:Proficiat, let op voor "de ziekte", want voor je het weet wil je nog een paar cannondale's
om de 2 jaar wel frame gestript en nieuwe stukjes op gezet
probleem is wil al 2 jaar een ander fietske maar kan geen afstand nemen van deze www.pinkbike.com/photo/1159502/ ,ondertussen al terug een cube verkocht
vrienden lachen en zeggen dat ik gek (waarschijnlijk "de ziekte") moet zijn om nog op die APPELSIEN rond te rijden
maar rijden dat die doet