Live in Spa Francorchamps: HEREN ELITES

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Zoals Adri vermeldde,kan je via streaming het verslagje op vtm nog steeds bekijken (zondagavondnieuws 19u aanklikken)

http://www.vtm.be/nieuws/index_bekijkonline.htm
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Heb ook verschillende foto's getrokken, zal ze strax ook eens posten...
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Mischien moesten we ook eens mailen naar de VTM, om hen te bedanken voor het korte verslag en hen te weizen op de blunder van de VRT. Om hen op deze manier aan te moedigen om meer interresse te tonen voor onze sport. Wie weet krijgen we dan een verslagje van elke WB :-?
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

kenny wrote:Mischien moesten we ook eens mailen naar de VTM, om hen te bedanken voor het korte verslag en hen te weizen op de blunder van de VRT. Om hen op deze manier aan te moedigen om meer interresse te tonen voor onze sport. Wie weet krijgen we dan een verslagje van elke WB :-?
=D> Goed idee,het kan hen alleen maar motiveren om nog meer mtb op tv te brengen.Nu op de site het e-mail adres opsnorren vd sportdienst...
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Johnny de Wit
Mountainbiker

Post by Johnny de Wit »

Beter laat dan nooit! via de link het volgende naar Spotza (de 'r' zijn ze niet waard!) gestuurd:

Beste heren,

Het is een schandaal dat er geen beeld te zien was van de wereldbeker mountainbiken verreden in Spa. Niet in de sportnamiddag, niet in het journaal, niet in Sportweekend, nergens! Er stonden 2 Belgen op het podium in de XC (cross country) en nog eentje in de trial dicipline.
Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken, want dat doen jullie ook niet, maar ik zou me in jullie plaats doodschamen.

Salut!
Mountainbiker

Post by »

Net hetzelfde gedaan naar sporza ;

Beste ,

Na een hele namiddag aan mijn tv-scherm gekluisterd te zitten,in de goede hoop om een flard mountainbike,een spatje modder,een eenzaam ratelende fietsketting te kunnen opvangen,werden ik en nog zovele mountainbike- liefhebbers nog maar eens teleurgesteld in de verslaggeving omtrent de Wereldbeker in ons eigenste Spa!

Had ik mijn kalender verkeerd aangestipt?Was Francorchamps in een immens zwart gat uit ons heelal gezogen?Had de wetenschap zoveel vooruitgang geboekt in het klonen van mensen dat de Wereldbeker ergens anders plaatsvond?

Hoeft het nog gezegd dat ik nota bene bij het VTM-nieuws van 19u een volledige verslaggeving kon bekijken,daar waar Sporza zich profileert als de sportzender bij uitstek die zelfs voor de 'niche'-sporten (amper 10.000 bezoekers in Spa!) een boontje had ?

Ik zal het antwoord vermoedelijk nooit begrijpen,maar met Belgische wereldtoppers in een fietsdiscipline (jaja,er is leven na Tom Boonen:Paulissen,Meirhaeghe,Belaey,Vink,..)is het jullie morele en (waarom niet)nationale plicht om hiervan verslag van uit te brengen !

Hopende op een verdere schitterende verslaggeving van de UCI mtb-worldcup Fort William (Schotland),
nigel
Mountainbiker

Post by nigel »

kenny wrote:info@vtm.be
E-mail verstuurd, dat ze maar al een ploeg naar Schotland sturen!
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Inderdaad onbegrijpelijk van Sporza. Het Belgisch Kampioenschap biljarten kwam dan weer wel aan bod #-o
Post Reply