Live in Spa Francorchamps: HEREN ELITES

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Post Reply
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

=D> =D> =D> fluppe =D> =D> =D>

Het was dan ook zijn weer vandaag!

Waar is Roel geëindigd? 5 - 6 ?

Da mailtje ga'k deze avond ook sturen denk ik!

Ben.
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

bikinggirl wrote:net even mailtje gestuurd naar Sporza om m'n ongenoegen te uiten, laat ons da allemaal maar doen en dan hopen da ze in't vervolg beetje meer aandacht besteden aan ons beminde sportje!!!!!!!!!
en voor de rest
nen dikke proficiat voor de fluppe!!!!!!!!!!!!!!! =D> =D> =D> =D>
Goed idee!!! Ik ga het goede voorbeeld volgen.
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

1. Julien Absalon
2. Jose Antonio Hermida
3. Ralf Näf
4. Filip Meirhaeghe
5. Roel Paulissen
6. Bart Brentjens
7. Christoph Sauser
8. Jader Zoli

staat er hier op de homepage.
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Al een eerste verslag.

Reakties volgen nog, daar is Maurice mee bezig. Manitou. heeft gewoontegetrouw een pak foto's genomen, deze zal hij asap uploaden. Farmer/Cowboy heeft videobeelden gemaakt, deze zullen later op DVD verschijnen.
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

Twee Belgen op (allez ... naast) het podium, ik ben benieuwd of er iets van op 't nieuws gaat komen deze keer.

Proficiat aan Flip en Roel. =D>
Guest

Reactie..Roel Paulissen.

Post by Guest »

"Een mooie 5e plek in deze omstandigheden, dat is zeker goed voor mijn plaats in het klassement. Ik zie andere renners zoals Sauser en Kessiakoff nog achter mij eindigen. Ik heb veel steun aan Bart gehad, hij heeft veel ervaring in deze omstandigheden."

Over het parcours..
"Dit is geen mountainbike parcours meer. Als je de helft moet lopen heeft dat niks meer met mountainbiken te maken. Dat is mijn persoonlijke mening althans."

Maar je hebt toch goed gereden.
Als je voor het algemene klassement van de wereldbeker rijd moet je het op ieder parcours goed doen, dan moet je niet zagen, maar gewoon rijden.

Modder is niet je ding?
Vroeger misschien wel, maar ik ben zo licht, ik kan gewoon niet door die dikke stukken modder. Mijn positie op de fiets is meer voor stijle klimmen te rijden. Misschien als je meer achter het bracket zit, dan heb je meer macht en kom je bete door de modder. In het begin was ik goed mee, maar het was afzien op die zware stukken.

Hoe is het met je vinger?
Ze hebben de houten paaltjes van de afspanning net op stuurhoogte gezet, waardoor ik in een bocht steeds weer met mijn vinger tegen die dingen aanzat. Hij ligt gegarandeerd weer open. En met die modderbanden op het asfalt rijden is ook niet alles waardoor ik nog een keer onderuit ging.
Epic Man
Mountainbiker

Post by Epic Man »

Natuurlijk ook ne proficiat aan de mountainbike.be crew, die de moeite heeft gedaan om ons up-to-date te houden van het wedstrijd verloop =D> =D> =D>
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Ben Lee wrote:Twee Belgen op (allez ... naast) het podium, ik ben benieuwd of er iets van op 't nieuws gaat komen deze keer.

Proficiat aan Flip en Roel. =D>
Op het podium Ben, in een wereldbekerwedstrijd nemen de eerste 5 personen het podium in :wink:
picolo
Mountainbiker

Post by picolo »

=D> Voor Filip en Paul
Prachtig gewoonweg eerst deze week uithalen naar Sven Nijs en zeggen dat hij niet mag profiteren van het werk dat zij verzetten. En dat dan op de koop toe nog bevestigen dat het dank zij hun zal zijn dat er tickets zullen komen voor de OS.
Prachtig gewoon :-D
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Tis toch schandalig e niet ervan in het 6 uur journaal. :evil:
Post Reply