ne schoon meisken langs de kant mschnBarbeque wrote: Opletten, ik heb niks tegen je aankoop in de ALdi want mijn Polar i710 kan ook eens een piek aangeven van 235 maar ik weet dat dit niet kan.
hartslag te hoog?
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
- grave digger
- Mountainbiker
Post by grave digger »
waarom moet je max hartslag dalen bij een 35 jarige naar max 185?ik ben 40 en haal max nog 198.dat is wel max en ook nie bedoelt om uren door te gaan.een korte flits.goed doorrammen is bij mij nog altijd 175 ,180.en volgens mijn arts zijn dit geen abnormale cijfers bij iemand in goede gezondheid en fysiekBarbeque wrote:Hey,
op een leeftijd van 35 nog een hartslag halen van 201![]()
![]()
Ik zou maar opletten moest ik jouw zijn. Hij moet zeker dalen naar max
185. Er kunnen zoals VanHoof het zegt altijd atmosferische storingen optreden die als resultaat 201 aangeven. Wat ik ook moet zeggen is dat iemand die niet veel sport z'n hartslag tijdens het fietsen zeker niet onder de 110 zal liggen in het mtb-ken. Allez denk ik he, kan ook mis zijn. Ik heb dus een vermoeden dat je hartslagmeter geen goede indicator zal zijn waarop je kan vertrouwen. Opletten, ik heb niks tegen je aankoop in de ALdi want mijn Polar i710 kan ook eens een piek aangeven van 235 maar ik weet dat dit niet kan.
-
Klippel San
- Mountainbiker
Post by Klippel San »
grave digger wrote:waarom moet je max hartslag dalen bij een 35 jarige naar max 185?ik ben 40 en haal max nog 198.dat is wel max en ook nie bedoelt om uren door te gaan.een korte flits.goed doorrammen is bij mij nog altijd 175 ,180.en volgens mijn arts zijn dit geen abnormale cijfers bij iemand in goede gezondheid en fysiekBarbeque wrote:Hey,
op een leeftijd van 35 nog een hartslag halen van 201![]()
![]()
Ik zou maar opletten moest ik jouw zijn. Hij moet zeker dalen naar max
185. Er kunnen zoals VanHoof het zegt altijd atmosferische storingen optreden die als resultaat 201 aangeven. Wat ik ook moet zeggen is dat iemand die niet veel sport z'n hartslag tijdens het fietsen zeker niet onder de 110 zal liggen in het mtb-ken. Allez denk ik he, kan ook mis zijn. Ik heb dus een vermoeden dat je hartslagmeter geen goede indicator zal zijn waarop je kan vertrouwen. Opletten, ik heb niks tegen je aankoop in de ALdi want mijn Polar i710 kan ook eens een piek aangeven van 235 maar ik weet dat dit niet kan.
probleem met budget hartslag meters is dat deze nog al gevoelig zijn voor storingen.
raad laat ze links liggen en spaar voor the real stuff (polar)
collega van mij had zijnen aan, achteraf eens gewisseld tijdens het lopen en er zat verschil op van +- 10 hartslagen
moet er geen tekeninksken bijmaken zeker dat dat toch een groot verschil is en dat je zo beter genen aandoet.
raad laat ze links liggen en spaar voor the real stuff (polar)
collega van mij had zijnen aan, achteraf eens gewisseld tijdens het lopen en er zat verschil op van +- 10 hartslagen
moet er geen tekeninksken bijmaken zeker dat dat toch een groot verschil is en dat je zo beter genen aandoet.
- mtb-fltn
- Mountainbiker
Re: Hartslag
Lol, die 194, was dat toen ge den decor inreed?tubeke wrote:Geraak met de mtb niet boven 183, vorige week gaan karten :
max. HR : 194.
CU.