Ik ben toevallig gisteren begonnen met het op GPS zetten van de nieuwe etappes. Ik heb het kabeltje niet bij om het te downloaden op de computer maar zelfs zonder hoogteprofiel etc kan ik al zeggen dat het een stevige dag wordt: vanaf 500 m naar net onder de 2000, met nog een "tussenpas" ertussen. En dan een enorme afdaling naar 400 mwacko007 wrote:Voor degenen die al wat willen acclimatiseren; je kan mss enkele dagen op voorhand even naar Empuriabrava (helemaal niet ver van Girona) gaan, daar even logeren en eens een begeleide toertocht rijden o.l.v. mij.
Tja se, ik werk daar deze zomer tot midden oktober. Tegen dan zal ik wel mooie en toffe padje ontdekt hebben. Als je zin zou hebben om eens op voorverkenning te gaan, ik ben uw gids![]()
Laat me maar iets weten (pb?)!
In ieder geval succes aan al de zotten die zich daar aan gaan wagen...
Greetz,
Julien.
Van de 80 km 5 km asfalt, al de rest offroad
Voor het aanbod om routes te verkennen in de buurt van Girona: ik neem dat met plezier aan !!!
De eerste etappe moet van de kust ter hoogte van Girona (vetrekplaats nog te bepalen) naar het noordwesten gaan. Vanaf Girona naar Rupit weet ik al hoe de route gaat lopen, maar van de kust tot aan/rond/voorbij Girona zijn alle suggesties welkom. Ik heb een paar opties uitgewerkt maar moet nog ter plaatse gaan kijken. Alle "lokale" hulp daarbij is welkom !