14° Meerdael Classic Gold 100 km - voorinschrijvingen
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Galibier2646
- Mountainbiker
Post by Galibier2646 »
Hoe zou het parcours er bij liggen ? Hier bij ons heeft het al een dikke week niet meer geregend, maar ik heb toch vernomen dat er aan die kanten de laatste tijd serieus wat uit de lucht is gekomen. Ik heb echt geen zin in blubbertoestanden 
-
Speedbuster001
- Mountainbiker
Post by Speedbuster001 »
Niet aan doemdenken doen heFoempes wrote:mocht er niemand zijn die je kan oppikken, is de trein nog steeds een optie ....Speedbuster001 wrote:Gaan er echt geen West-Vlamingen afzakken naar daar die nog een plaatsje voor ik en mijn fiets over hebben??? Ik kan natuurlijk nr julie huizen komen om welk uur je maar wilt. Traktaat verzekerd![]()
via http://www.b-rail.be/main/N/index.php zo'n 2 uur reistijd tot Leuven !!
Blijkbaar is er ook zo'n onderwerp bij toertochten, zal het daar maar eens proberen.
-
mtb grietje
Post by mtb grietje »
Twee weken geleden was het in Heverlee en omstreken, op een enkele plas na, poeierdroog en stof vreten.
Vorige week heeft het niet erg veel geregend, deze week ook (nog) niet, maar als er geen 10l/m² valt, denk ik wel dat de grond dit gaat kunnen slikken. Tis tenslotte toch al enkele weken droog...
Begrijp me niet verkeerd he, ik wil ook dat het droog blijft............. en liefst de hele zomer!
Vorige week heeft het niet erg veel geregend, deze week ook (nog) niet, maar als er geen 10l/m² valt, denk ik wel dat de grond dit gaat kunnen slikken. Tis tenslotte toch al enkele weken droog...
Begrijp me niet verkeerd he, ik wil ook dat het droog blijft............. en liefst de hele zomer!
Ze geven voor zondag hetzelfde weerbeeld als vandaag...dus eigenlijk vrij droog met kans op een bui....we hebben al erger gehad dit jaar
Geen reden dus om in ons bed te blijven liggen. En zelfs met bakken water op zaterdag is het parcours nog heel goed bereidbaar. Een plas zal niet te vermijden zijn maar modderpoelen gaan we niet tegenkomen![/u]
- A d r i
- Mountainbiker
Tinky-Winky wrote:zullen geen toptijden worden dit jaar met de huidige weersvoorspellingen
vorig jaar 4u30
dit jaar geraak ik er helaas niet.
succes en hou inderdaad de eerste 60 km rustig, dan heb je vanaf daar een stevig klimmende TT die heel mooi en leuk is.
Zo rustig ziet dat profiel van vorig jaar er toch ook niet uit hoor.. vooral de extra 40km lus is om duimen en vingers af te likken.. daar worden de klimmen langer en gemener.
de meerdael classic (100km) is zeker geen familietochtje ,maar is goed te doen als je doseert
ik heb vorig jaar veel TT's gedaan en ik vind hem wel 1 van mijn Top3
Zondag heeft het hier enorm veel geregend en ook de ganse nacht en ben vorige maandag gaan rijden in den bos , da parcour lag er ongelooflijk perfect bij na zo'n stormweer zelfs met mijn comp S light banden ,da kan heelwat water slikken
ik zal er dit jaar ook weer bij zijn en al degenen die niet komen zullen zeker iets groots missen
!!!!!!!! Just Be There !!!!!!!!

ik heb vorig jaar veel TT's gedaan en ik vind hem wel 1 van mijn Top3
Zondag heeft het hier enorm veel geregend en ook de ganse nacht en ben vorige maandag gaan rijden in den bos , da parcour lag er ongelooflijk perfect bij na zo'n stormweer zelfs met mijn comp S light banden ,da kan heelwat water slikken
ik zal er dit jaar ook weer bij zijn en al degenen die niet komen zullen zeker iets groots missen