Hoi,
Omdat mij gezegd is dat een bikepartner vinden (op maat) vaak niet makkelijk is plaats is dit maar al tijdig. Binnenkort zijn het weer examens en daarna (half juni) dan vlieg ik er weer in!
Want het is nodig, ik fiets soms nog eens maar ik voel dat ik niet meer zo kan "gaan" als vorige grote vakantie (leest; 1uur naar parcour fietsen ff uitleven 1uur trg en dit allemaal aan ZEER aardig tempo). Nu ben ik echt kappot als ik dat doe vroeger kon ik nog weggaan s'avonds als ik dit deed wel.
TIJD voor verandering!
Omdat het vaak eens toffer is om met iemand te fietsen (en het motiveerd ook) zou ik een bikepartner willen zoeken in de buurt van Sint-Niklaas.
kleine beschrijving:
ik hou van:
- in de bossen fietsen :)
- wat rondspringen op een "normaal" niveau ik kan nog altijd niet extreem springen maar ik wil me hier zeker wel in trainen.
- downhill heb ik al een paar keer gedaan en vind ik ZEER tof
- Ik fiets 1uur (vaak dagelijkse in de vakantie) maar soms ook makkelijk 4-5 uurtjes( 1-2 keer per week in de vakantie)
conditie:
- 19 jarige (mss jong?) die zeer snel conditie kan opbouwen om dan lange tijd het zelfde te blijven. Want niet zegt dat ze slecht is!!!
- Ik kan makkelijk een namiddag MTB'ken als het nodig op aardig niveau. (Een ganse dag heb ik nog maar paar keer gedaan)
Als iemand hem aangesproken voelt om deze vakantie eens een toertje zonder verplichtingen achteraf. Laat maar iets weten! Ik hou het in het oog en als de vakantie er is gaan we tot de actie over.
Het mag en man of vrouw zijn voor mij want op mijn niveau zal dat allemaal niet extreem veel uitmaken.
Voor vragen, stel maar!
Bikepartner Sint-Niklaas (voor de zomervakantie)
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Wij zijn al met een groepje van 5 vrienden. Ene van de Velle (Temse) en de rest van Sint-Niklaas. Er zitten 4 voetballers tussen (waaronder ik) maar die allemaal ook een aardig stukje met de fiets kunnen rijden. Vanaf deze week gaan we wekelijks 2x een tochtje maken in het Waasland.
We moeten wel nog afspreken waar en wanneer we vertrekken.
Je mag gerust aanpikken!
We moeten wel nog afspreken waar en wanneer we vertrekken.
Je mag gerust aanpikken!
- SOM epic ghost
- Mountainbiker
- Location: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Post by SOM epic ghost »
laat maar iets weten dan hang ik mijn karretje wel eens aan
wil ook wel eens een toerke rijden ('k redelijk mijnen weg hier in 't waasland)
wil ook wel eens een toerke rijden ('k redelijk mijnen weg hier in 't waasland)
Woon op 2km van de velle ofzo zit altijd in het bos daar (aan ster)MilkSjeik wrote:Nog eentje van de Velle? :)
Ik bike meestal wel alleen, zo moet ik niemand zijn tempo proberen volgen. Ook handiger voor de "training", zo moet ik op niemand afstemmen. Maar eens aanpikken en meerijden zie ik wel zitten.