Is intussen in orde. Heb een mailtje gekregen.
Thks.
14° Meerdael Classic Gold 100 km - voorinschrijvingen
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- pointbreak
- Mountainbiker
- Location: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race
Post by pointbreak »
Ik denk dat je gelijk hebt Jaro !jaro wrote:Ik denk dat bij vier bevoorradingen op 100 km er elke 20 km een staat.
Dan gaat het allemaal nog gemakkelijker denk ik...
Re: inschrijving
dju, ik heb nog geen bevestiging gekregen en al 3 weken ingeschreven en begin mei betaald.DjJoe wrote:yep, vandaag een mailtje gehad met bevestiging van mijn inschrijving..weer of geen weer ik zal er zijn......tot zondag
-
Speedbuster001
- Mountainbiker
Post by Speedbuster001 »
Gaan er echt geen West-Vlamingen afzakken naar daar die nog een plaatsje voor ik en mijn fiets over hebben??? Ik kan natuurlijk nr julie huizen komen om welk uur je maar wilt. Traktaat verzekerd 
mocht er niemand zijn die je kan oppikken, is de trein nog steeds een optie ....Speedbuster001 wrote:Gaan er echt geen West-Vlamingen afzakken naar daar die nog een plaatsje voor ik en mijn fiets over hebben??? Ik kan natuurlijk nr julie huizen komen om welk uur je maar wilt. Traktaat verzekerd
via http://www.b-rail.be/main/N/index.php zo'n 2 uur reistijd tot Leuven !!