13/05/06 Reningelst chrono

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

We zullen dan maar tracteurbanden opleggen zeker aangezien er toch niemand reageerd voor de
keuze van de banden en de staat van het parcours?!!! :evil:
Ofwel kunnen we eerst een verkenningsrondeke rijden!!!!!!!! :-D
The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

Net terug van deze mooie chrono, parkoer poederdroog (buiten een paar plaatsen), hellingen en volonté, gewoon weg de max. Een chrono waardig.
Als streekrijder ken ik alles al een beetje op mijn duim, maar terug een paar nieuwe ontdekkingen gedaan.
Ik kan enkel zeggen =D> =D> =D> =D> =D> voor de ontwerper van dit parkoer, en 'k verdorie ook afgezien, tijd iets van een 2u50, wat voor mijn normen goed is.
Allé tot de volgende dan, Dikkebus, parkoer gelijkaardig en met de Kemmel erbij.
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

Prachtig parcours, vooral met dat zonnetje maakte het super.
enig mispunt, de pijlen stonden niet voor de bocht, maar in de bocht.
vermoedelijk 2u18
sleery
Mountainbiker
Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Post by sleery »

ook net terug van mijn eerste chrono van het jaar , parcours was idd dik in orde, maar heb de tuimelperte van mijn leven gemaakt daar in die afdaling met die trapjes, bleek daar nu bij de laatste trap een balk te liggen #-o gelukkig niks gebroken, maar daardoor wel nog serieus afgezien (kramp in mijne poot van te vallen, een dikke knie, geblutste schouder en een skreve in mijn gezicht , aan de put in mijn helm te zien best dat ik er een aan had.)

Uiteindelijk binnengekomen op 2h50, maar zonder tuimelette ging et beetje rapper zijn , maar al tevreden dat ik heb kunnen finishen. Ik zal wsch morgen zo stijf als een plank zijn :(
Speedbuster001
Mountainbiker

Post by Speedbuster001 »

Zwaar ongoocheld, niet eens binnen de top 3 in het jongerenklassement. Lek gereden in de afdaling van de Boeschepeberg ( waar er toch volgens mij te grote stenen lagen, wat niet gezond is voor de banden) . Ik heb trouwens nog iemand gezien met een lekke band ( denk Stumpy Jumpy). Dan verder gereden, maar door een pompje die maar half werkte met een half opgeblazen band gereden. Al die pech, na Waregem waar ik mijn zadel verloor begint wel tegen te steken.

Binnen 3 weken beter hoop ik op een betere plaats
The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

Inderdaad, veel gasten gezien met lekke banden. Zelf rij ik met Tubeless, kap daar een fleske latex in, en de band lost de komende jaren niet meer.
Zeker al een 10 tal gatjes in mijn achterband (kan ik zien aan de natte plekken), maar lossen doet hij niet.
The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

Ja die trappen, gevaarlijk, slechts een paar al fietsend genomen, de rest uit veiligheid, te voet gedaan.
Ik vind het wel spijtig dat ze nu balkjes hebben gelegd op die klim naar de molen, vond ik altijd een korte mooie klim.
Vlammer
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert, Colnago ARTE, Ridley Scorpion, Scott scale ltd

Post by Vlammer »

Iemand de uitslagen mee naar huis? :P
stevens racing
Mountainbiker

Post by stevens racing »

Speedbuster001 wrote:Zwaar ongoocheld, niet eens binnen de top 3 in het jongerenklassement. Lek gereden in de afdaling van de Boeschepeberg ( waar er toch volgens mij te grote stenen lagen, wat niet gezond is voor de banden) . Ik heb trouwens nog iemand gezien met een lekke band ( denk Stumpy Jumpy). Dan verder gereden, maar door een pompje die maar half werkte met een half opgeblazen band gereden. Al die pech, na Waregem waar ik mijn zadel verloor begint wel tegen te steken.

Binnen 3 weken beter hoop ik op een betere plaats
idd dat was ik :wink: khad mij al de hele tijd zitten in het zweet rijden om een zo goed mogelijke tijd te hebben en dan.... plat(niet door grote stenen maar door een nagel)
Ook mijn drinkbus was ik al kwijt na 10km :-? kheb de chrono moeten rijden met droge mond :cry: gelukkig kon ik enkele keren stoppen aan de bevoorraadingen om even wat vocht binnen te kieperen.
Kheb nog geprobeerd om de schade te beperken door op het einde te rijden als een gek maar ik denk dat ik mezelf ver zal mogen zoeken in de uitslag :cry:

Ik hoopte nochtans tenminste op een top 30 algemeen :-)
Last edited by stevens racing on Sat 13 May 2006 16:35, edited 2 times in total.
Speedbuster001
Mountainbiker

Post by Speedbuster001 »

Hoeveel kosten tubeless banden?? en moet je dan nog een aparte wielen kopen ook??
Post Reply