14° Meerdael Classic Gold 100 km - voorinschrijvingen

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
DjJoe
Mountainbiker

@ jan b.

Post by DjJoe »

Beste Jan,

Ik begrijp dat je redelijk laat aan de start komt doordat je met de trein komt ..ik was echter van plan om zo vroeg mogelijk te starten....tussen 7u 30 en 8 u of zo....het is maar dat 100 K lang duurt om uit te rijden hé...zelfs geoefende bikers doen er zo'n 5 uur over...
Jan B.
Mountainbiker

Re: @ jan b.

Post by Jan B. »

leitz_2 wrote:Beste Jan,

Ik begrijp dat je redelijk laat aan de start komt doordat je met de trein komt ..ik was echter van plan om zo vroeg mogelijk te starten....tussen 7u 30 en 8 u of zo....het is maar dat 100 K lang duurt om uit te rijden hé...zelfs geoefende bikers doen er zo'n 5 uur over...
Aloha Leitz_2,

DAt haal ik vermoedelijk niet, zonder op te staan op een te vroeg uur. Ik plan de marathon uit te rijden tegen 19 km./u., dat is het gemiddelde dat ik mezelf opleg doordat ik nu de tijd gevonden heb om meer te trainen.

In ieder geval, als ik aan dat tempo rij haal ik je wel in :p ;)
Viper San
Mountainbiker

Post by Viper San »

Mochten er zijn die vooraf hebben ingeschreven en die [u]geen[/u] bevestiging hebben gekregen per email gelieve een seintje te geven via dirk.delfosse@telenet.be - we hebben wat problemen gehad met spam filters ziede en voor alle zekerheid...
DjJoe
Mountainbiker

voorinschrijving...

Post by DjJoe »

@ viper san
die bevestiging volgt die na de betaling of na de inschrijving...heb pas vrijdagmorgen ge-maild om mij in te schrijven en de betaling zal pas volgende week bij jullie toekomen......
groeten

Joe
DjJoe
Mountainbiker

naamsverandering

Post by DjJoe »

Ik heb vandaag mijn naam gewijzigd van leitz_2 naar DjJoe....Dj heb ik erbij gezet omdat joe reeds in gebruik was...maar Joe is mijn echte naam...reeds in 1962 werd ik zo genoemd lol ..kan ik zwart op wit bewijzen met het geboortekaartje van mijn zus......
Viper San
Mountainbiker

Post by Viper San »

@ Joe

Normaalkrijg je een bevestiging na de inschrijving maar het is niet die mail die wordt geblokkeerd door de spam (het hoe en waarom weten we ook niet) Stuur effe je naam door die je bij de betaling hebt meegegeven naar dirk.delfosse@telenet.be en dan zullen we het voor alle zekerheid controleren

Gr
VS
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Ook ingeschreven op 11/05/06 en nog geen bevestiging gehad.
Inschrijving was toch bij erik stuyven.

Jaro
pointbreak
Mountainbiker
Location: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race

Post by pointbreak »

Volgende week is het zover, ik denk dat ik er klaar voor ben.
Voldoende getraind en kilometers afgelegd.
Vier bevoorradingen op de 100 km dat is om de 25 km een post, ziet er allemaal veelbelovend uit.
Ga vroeg starten en de eerste 50 - 60 km krachten proberen te sparen.
Hopelijk blijft het weer goed.
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Ik denk dat bij vier bevoorradingen op 100 km er elke 20 km een staat.
Viper San
Mountainbiker

Post by Viper San »

@ Jaro

Inschrijving via web kwam idd uit bij Erik Stuyven
Post Reply