Een onderhemdje heb ik ook altijd aan ... craft en odlo
Ben.
ondergoed of niet?
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Die dame vertelde me na de clinic dat ze dat nooit weer zou doen...pv wrote:En hoe merk jij een string op onder een koersbroek![]()
Sportshirts altijd aan, Odlo. Je ziet bij veel bikers die in zomer en winter nog verkouden zijn en waarom, omdat ze geen windstopper gebruiken en slechte onderkleding aan hebben.
- authentic biker
- Mountainbiker
Post by authentic biker »
Wat is het beste materiaal waaruit een onderhemdje dan wel moet gemaakt zijn?pv wrote: Ik rij altijd met een onderhemdje, zelfs in de zomer, maar nooit katoen (wel: odlo, craft, sportful, ...)
- spooky
- Mountainbiker
ondergoed
Ik ben ooit ook eens achter een mooie jonge dame blijven hangen op een TT, de aftekening van haar string was duidelijk zichtbaar.
Ik dacht bij mezelf, ocharme.
Maar tegelijkertijd ook een goei manier om wat op adem te komen mét een mooi uitzicht! Heb haar dan maar een goei duwke gegeven op de eerstvolgende klim.
btw, zowel mannen als vrouwen, laat aub dat ondergoed weg uit de fietsbroek! zeker als je meer dan 20 km gaat doen!
Ik dacht bij mezelf, ocharme.
Maar tegelijkertijd ook een goei manier om wat op adem te komen mét een mooi uitzicht! Heb haar dan maar een goei duwke gegeven op de eerstvolgende klim.
btw, zowel mannen als vrouwen, laat aub dat ondergoed weg uit de fietsbroek! zeker als je meer dan 20 km gaat doen!
-
moddereter
- Mountainbiker
Post by moddereter »
onderbroek en koersbroek gaan nooit samen!!! Tenzij je natuurlijk pijn en ongemakken wil hebben.
Onderlijfke draag ik bijna altijd zelfs in de zomer
Onderlijfke draag ik bijna altijd zelfs in de zomer
- pikethebike jr
- Mountainbiker
Post by pikethebike jr »
Ik draag altijd ondergoed bij het biken, nog nooit, maar dan nog nooit heb ik enig probleem ondervonden.
Of dat nu om 20 of 50 Km gaat, bergop of bergaf.
Floeren poepke misschien???
Greetz
Pike
Of dat nu om 20 of 50 Km gaat, bergop of bergaf.
Floeren poepke misschien???
Greetz
Pike