Ik denk dat er wel veel Nederlanders komen!
Hoeveel km is het parcours ongeveer, en hoeveel hoogtemeters?
UCI Benelux Cup op 3 en 4 juni te RONSE
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Hoi,
ik heb een vraagje over het parcours. Ik kom uit Nederland en wil hier misschien nog even wat puntjes bij elkaar sprokkelen voor een betere startpositie op het kampioenschap in Zoetermeer NL.
Is het een beetje spannend parcours? Op die foto's die net voorbijkwamen ziet het er niet heel erg bijzonder uit, of ligt dat aan mij? Technisch, of meer klimmen. Hoeeveel hoogtemeters per ronde?
Groeten Han
ik heb een vraagje over het parcours. Ik kom uit Nederland en wil hier misschien nog even wat puntjes bij elkaar sprokkelen voor een betere startpositie op het kampioenschap in Zoetermeer NL.
Is het een beetje spannend parcours? Op die foto's die net voorbijkwamen ziet het er niet heel erg bijzonder uit, of ligt dat aan mij? Technisch, of meer klimmen. Hoeeveel hoogtemeters per ronde?
Groeten Han
- pervelo
- Pro
- Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......
Vandaag verkenning van parcours gedaan-PRACHTIG!!!
en ik kan al zeggen dat ge tot op het tandvlees zult moeten gaan
lange klim,grote afdaling-risico!!voor ongeoefende!!veel losse stenen-dan het stuk privé,prachtig gewoon-vree technisch en da hebben we graag,daarna terug klimmen met een stuk privébos met brede paden,maar wel veraderlijk door de bladeren en nog niet 100% gedroogde ondergrond---
de volgende weken gaan we nog een paar keer verkennen zodat we alles bijna blindelings kunnen rijden
en voor de organisatie nu al een PLUIM!!
en ik kan al zeggen dat ge tot op het tandvlees zult moeten gaan
lange klim,grote afdaling-risico!!voor ongeoefende!!veel losse stenen-dan het stuk privé,prachtig gewoon-vree technisch en da hebben we graag,daarna terug klimmen met een stuk privébos met brede paden,maar wel veraderlijk door de bladeren en nog niet 100% gedroogde ondergrond---
de volgende weken gaan we nog een paar keer verkennen zodat we alles bijna blindelings kunnen rijden
en voor de organisatie nu al een PLUIM!!
- slow motion
- Mountainbiker
Post by slow motion »
Een streekkenner ben je duidelijk ook niet Jaak,Jaak wrote:Nou Nou Hanz, het is duidelijk dat je de streek niet kent ! Oldenzaal, Havelte en Zoetermeer bij elkaar is nog maar de heflt van Ronse
laat Zoetermeer maar uit je opsomming vallen om je vergelijking te laten gelden
Maar Ronse is wel een aanrader zonder meer!