Omdat ik deze week in Brussel was ben ik maar eens uitgeweken naar deze route om eens te zien wat hoe deze is.
Start is aan het sportcentrum en er hangt een mooi groot bord over het parcours net aan de ingang,er zijn 3 lussen en ik heb ze gecombineerd,dus in totaal een 40Km lang.
Ongeveer 50% off-road en de rest langs boerenpaden en kleine veldwegen(verhard).
Alle bepijlingen zijn goed aangegeven op ronde houten paaltjes ,enkel na 35km was er niets meer,ben verschillende keren terug gereden tot het laatste pijltje om dan weer het volgende te zoeken maar niets
Ben dan maar via de grote baan tot aan het sportcentrum terug gereden om niet te verdwalen want ik ken de streek hier niet dus..........
Conclusie : een mooi en redelijk snel parcours bij droog weer met enkele lichte beklimmingen van max.10% op asfalt.
Mooi afgepijld en goed werk van de organisatie enkel op het einde bij de 40km lus is er iets fout.
Après-bike is er natuurlijk bij het sportcentrum met een eventuele plons in het zwembad. :colors: