Transalp Challenge 2003
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Pascal Geerts
- Mountainbiker
Post by Pascal Geerts »
Djiezes, meer als 135km... Nie voor mee te lachen... Dan zal het vatje wel redelijk op zijn als we aankomen denk ek.
Doseren zal de boodschap zijn!
Maar daar zijn we goed in! (Eh Mick: cfr: Kellerwald
)
Maar daar zijn we goed in! (Eh Mick: cfr: Kellerwald
-
guntherds
- Mountainbiker
- Location: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...
misschien een kleine positieve noot 
op het plannetje voor dit jaar is de etappe na die lange (=etappe 4) een korte (maar misschien ook krachtig
)
gaat van Brixen naar St. Ullrich
in Brixen zijn we 2 jaar geleden geweest, het enige wat ik mij nog kan herinneren daarvan is dat er op het einde een paar korte steile passages zaten die een mens kunnen dood doen
op het plannetje voor dit jaar is de etappe na die lange (=etappe 4) een korte (maar misschien ook krachtig
gaat van Brixen naar St. Ullrich
in Brixen zijn we 2 jaar geleden geweest, het enige wat ik mij nog kan herinneren daarvan is dat er op het einde een paar korte steile passages zaten die een mens kunnen dood doen
Inderdaad, als we er daar ook zo een lap op geven als in Kellerwald dan kunnen ze ons in de helft van de etappe al van den berg komen rapen vrees ik. :DPascal Geerts wrote:Djiezes, meer als 135km... Nie voor mee te lachen... Dan zal het vatje wel redelijk op zijn als we aankomen denk ek.
Maar daar zijn we goed in! (Eh Mick: cfr: Kellerwald)
Teamstartplaats (2 personen) Transalp Challenge 2003 aangeboden
(8 etappes, 600 km 20.000 hoogtemeters)
Heb je vrij van 18 t/m 27 juli en ben je enigszins getraind!! Ga dan deze uitdaging aan. Startplaats 152 is te vergeven ivm ziekte. Voor info bel Bart 0655802586 of Hartger 0651449251 Kosten: 550 euro p.p. inclusief ontbijt/avondmaaltijd/sporttas/etc. Voor info http://transalp.upsolutmv.com
info komt van Mountainbike.nl
Heb je vrij van 18 t/m 27 juli en ben je enigszins getraind!! Ga dan deze uitdaging aan. Startplaats 152 is te vergeven ivm ziekte. Voor info bel Bart 0655802586 of Hartger 0651449251 Kosten: 550 euro p.p. inclusief ontbijt/avondmaaltijd/sporttas/etc. Voor info http://transalp.upsolutmv.com
-
Guest
Post by Guest »
mickske nu dee ge mij al schrik aan ze!!! Ik dacht eerst da gijle da waard...wijle gaan er ginder een lap op geven om er te overleven :)Mick wrote:Teamstartplaats (2 personen) Transalp Challenge 2003 aangeboden
tzal nogal een beetje veel nodig zijn denk ik...