Ik vroeg het me ook al af.raketwomanFIETE wrote:zjn de stickerkes al opgehaad?
wanneer weten we hoeveel en op wie zijn rekening we mogen storten?!
Niet dat er haast bij is, maar ik wil de "goede besteller" niet op zijn geld laten wachten.
I love my Cube yeah ...Justin wrote:@Ben Lee: ff off topic. Ben naar je site geweest en moet zeggen : beestig filmpje dat je gemaakt hebt over je bike. Je bent Cube-Lover of niet he.
Volledig juist!Kinnie wrote:groep Limp Bizkit
cd: Chocolate Starfish And The Hot Dog Flavoured Water
song: hot dog
denk ik
kawa wrote:'t Is nog altijd niet te laat om er wat op te verdienen...Ben Wolf Lee wrote:Ik begin spijt te krijgen dat ik er niets aan verdien!Big wrote:Stickerkes verkopen precies goed![]()
![]()
Ben.
OT ik heb het stickerke nog niet kunnen plakken, heb eerst een auto moeten zoeken die erbij past![]()
update
't Is geplakt
Epic Man wrote:Ennee wat is the new car?????kawa wrote:'t Is nog altijd niet te laat om er wat op te verdienen...Ben Wolf Lee wrote: Ik begin spijt te krijgen dat ik er niets aan verdien!![]()
![]()
Ben.
OT ik heb het stickerke nog niet kunnen plakken, heb eerst een auto moeten zoeken die erbij past![]()
update
't Is geplakt

Hier staat dat stickerke natuurlijk goed opBen Lee wrote:Epic Man wrote:Ennee wat is the new car?????kawa wrote: 't Is nog altijd niet te laat om er wat op te verdienen...
update
't Is geplakt
Heel 't forum lezen Epic![]()
![]()
![]()
Ben.![]()
![]()
Tnx.Ben Lee wrote:I love my Cube yeah ...Justin wrote:@Ben Lee: ff off topic. Ben naar je site geweest en moet zeggen : beestig filmpje dat je gemaakt hebt over je bike. Je bent Cube-Lover of niet he.
maar eigenlijk niet speciaal ... heb tot hier toe niet echt een merk, hoewel deze tot hier toe mijn beste fiets is ... Vorigen waren ... Trek 820, GT XRC i-drive 3.0 met manitou mars, ridley shark (gt overgebouwd op shark kader), en nu den deze.
Maar jah, wie is er niet een beetje verlieft op zijn nieuwe bike?
Volledig juist!Kinnie wrote:groep Limp Bizkit
cd: Chocolate Starfish And The Hot Dog Flavoured Water
song: hot dog
denk ik
Ben.