uitwisselen routes

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Flip FSR wrote:
key met belletje wrote:Ik ben in het bezit van een Garmin quest en een street pilot 3 De quest is een iedeaal toestel voor zowel wandelen, fietsen als in de wagen. Nu heb ik onze tocht opgeslagen en zal die op 12 maart ter beschikkingstellen aan alle gps gebruikers. Er zal dus een mogelijkheid zijn op hem te laden de dag zelf aan de inschrijving. Daarbij duikt er een probleempje op ik beschik niet over alle verschillende aansluit kabeltjes. Met deze die naar onze tocht komt breng meschien uw kabeltje mee. Tot op 12 maart 2006 te Rekkem aan de sporthal. Zie www.keybones.be
Kunt ge dan die track niet beter gewoon mailen naar degenen die dat willen?
Lijkt me toch omslachtig zo, net voor de start nog efkes kabelkes aansluiten en uploaden... :wink:
Tja, dan kan iedereen die rijden en moet men niet meer deelnemen aan den toer... Misschien heeft men daarom de keuze gemaakt om die op de dag zelf te uppen naar de toestellekes?
keybiker1
Mountainbiker

Post by keybiker1 »

Rock Rider wrote:
Flip FSR wrote:
key met belletje wrote:Ik ben in het bezit van een Garmin quest en een street pilot 3 De quest is een iedeaal toestel voor zowel wandelen, fietsen als in de wagen. Nu heb ik onze tocht opgeslagen en zal die op 12 maart ter beschikkingstellen aan alle gps gebruikers. Er zal dus een mogelijkheid zijn op hem te laden de dag zelf aan de inschrijving. Daarbij duikt er een probleempje op ik beschik niet over alle verschillende aansluit kabeltjes. Met deze die naar onze tocht komt breng meschien uw kabeltje mee. Tot op 12 maart 2006 te Rekkem aan de sporthal. Zie www.keybones.be
Kunt ge dan die track niet beter gewoon mailen naar degenen die dat willen?
Lijkt me toch omslachtig zo, net voor de start nog efkes kabelkes aansluiten en uploaden... :wink:

Tja, dan kan iedereen die rijden en moet men niet meer deelnemen aan den toer... Misschien heeft men daarom de keuze gemaakt om die op de dag zelf te uppen naar de toestellekes?

tja, daar zegt ge zoiets :wink:
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

Beste vrienden
Is er iemand die de route van Beselare geregistreerd heeft?
Groetjes
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

Wie heeft de track van deze TT in Kluisbergen die gereden is in het weekend van het EK. [-o<
Special Eyes friend
Mountainbiker

Re: uitwisselen routes

Post by Special Eyes friend »

buzze wrote:JO,

Sinds een paar weken heb ik een Garmin Legend GPS. In begin wat last met de batterijen maar nu werkt alles prima. Ik doe ieder weekend wel een toertocht en begin langzaam alle TT tracks op te slaan. gezien ik tot nog toe alleen tracks heb opgeslaan en gezien de meeste tracks op het internet buiten West-Vlaanderen liggen ben ik op zoek naar gps bezitters in West- of Oostvlaanderen om tracks uit te wisselen. We kunnen dit perfect doen via email en ik kan eventueel voor webruimte en site zorgen om deze tracks aan te bieden.

grtz
buzze
Ik heb een paar routes in de streek van Heuvelland - Frans Vlaanderen.
Momenteel ben ik bezig met een super route. Doel is 100 km met zo weinig mogelijk asfalt. Heb er nu al 60 waarvan 70% onverhard of grindwegen.
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

Ik ben ook aan het registeren, maar zou het niet interessant zijn dat op een centrale site te publiseren zodat iedereen dat kan bekijken die dat wil ipv naar elkaar door te sturen? :bounce:
Joris
Mountainbiker

Post by Joris »

Ik heb ook een hele verzameling tracks (zelf gereden, geruild, gevonden op het internet,...) geïnteresseerden om te ruilen laten maar iets weten via email
Thompe
Mountainbiker

Post by Thompe »

Ikzelf ben ook wel geïnteresseerd om routes uit te wisselen.

Zo heb ik nu de Chrono van Reningelst op GPX - één van de betere tochten van de streek.

Het zou interessant zijn mocht er ergens een site zijn waar je uw tracks naar toe kunt sturen en dat de site ze dan online zet.

Straks vertrek ik naar Durbuy en hoop ik dat ik ook daar ergens een mooie route kan verkennen ondanks het aanhoudende regenweer
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

ik ga mij eens verder informeren rond de rechten en dergelijke meer en anders leg ik wel een database aan via mijne site... Allez, zal ik eens proberen dan als extra functie buiten mijn verslagen om...

Greetz
Rock Rider
www.valcke-vanraes.be
Special Eyes friend
Mountainbiker

Post by Special Eyes friend »

Thompe wrote:Ikzelf ben ook wel geïnteresseerd om routes uit te wisselen.

Zo heb ik nu de Chrono van Reningelst op GPX - één van de betere tochten van de streek.

Het zou interessant zijn mocht er ergens een site zijn waar je uw tracks naar toe kunt sturen en dat de site ze dan online zet.
Hierop kun je je routs plaatsen en downloaden. http://www.utagawavtt.com/. Je moet je wel registreren.
Post Reply