Bikepartner Sint-Niklaas (voor de zomervakantie)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
DiDoria
Mountainbiker

Bikepartner Sint-Niklaas (voor de zomervakantie)

Post by DiDoria »

Hoi,

Omdat mij gezegd is dat een bikepartner vinden (op maat) vaak niet makkelijk is plaats is dit maar al tijdig. Binnenkort zijn het weer examens en daarna (half juni) dan vlieg ik er weer in!
Want het is nodig, ik fiets soms nog eens maar ik voel dat ik niet meer zo kan "gaan" als vorige grote vakantie (leest; 1uur naar parcour fietsen ff uitleven 1uur trg en dit allemaal aan ZEER aardig tempo). Nu ben ik echt kappot als ik dat doe vroeger kon ik nog weggaan s'avonds als ik dit deed wel.
TIJD voor verandering!
Omdat het vaak eens toffer is om met iemand te fietsen (en het motiveerd ook) zou ik een bikepartner willen zoeken in de buurt van Sint-Niklaas.

kleine beschrijving:
ik hou van:
- in de bossen fietsen :)
- wat rondspringen op een "normaal" niveau ik kan nog altijd niet extreem springen maar ik wil me hier zeker wel in trainen.
- downhill heb ik al een paar keer gedaan en vind ik ZEER tof
- Ik fiets 1uur (vaak dagelijkse in de vakantie) maar soms ook makkelijk 4-5 uurtjes( 1-2 keer per week in de vakantie)

conditie:
- 19 jarige (mss jong?) die zeer snel conditie kan opbouwen om dan lange tijd het zelfde te blijven. Want niet zegt dat ze slecht is!!!
- Ik kan makkelijk een namiddag MTB'ken als het nodig op aardig niveau. (Een ganse dag heb ik nog maar paar keer gedaan)

Als iemand hem aangesproken voelt om deze vakantie eens een toertje zonder verplichtingen achteraf. Laat maar iets weten! Ik hou het in het oog en als de vakantie er is gaan we tot de actie over.
Het mag en man of vrouw zijn voor mij want op mijn niveau zal dat allemaal niet extreem veel uitmaken.

Voor vragen, stel maar!
Stibo
Mountainbiker

Post by Stibo »

Wij zijn al met een groepje van 5 vrienden. Ene van de Velle (Temse) en de rest van Sint-Niklaas. Er zitten 4 voetballers tussen (waaronder ik) maar die allemaal ook een aardig stukje met de fiets kunnen rijden. Vanaf deze week gaan we wekelijks 2x een tochtje maken in het Waasland.

We moeten wel nog afspreken waar en wanneer we vertrekken.

Je mag gerust aanpikken!
DiDoria
Mountainbiker

Post by DiDoria »

Klinkt al tof! Ik laat direct iets weten na mijn laatste examen :bounce:
SOM epic ghost
Mountainbiker
Location: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon

Post by SOM epic ghost »

laat maar iets weten dan hang ik mijn karretje wel eens aan
wil ook wel eens een toerke rijden ('k redelijk mijnen weg hier in 't waasland)
Simp
Mountainbiker

Post by Simp »

Ik ben van Waasmunster, ik heb ook wel zin om in de vakantie eens te gaan rijden. Ik ben ook nog maar 19, bijna 20 en ik ken deftig mijn weg in Waasmunster en omstreken.
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Ik pik ook wel een wagonnetje aan
DiDoria
Mountainbiker

Post by DiDoria »

We kunnen er al een aardig tochtje van maken straks :D. Ik zal iedereen een PM sturen als de tijd er is dan, oké?
MilkSjeik
Mountainbiker

Post by MilkSjeik »

Nog eentje van de Velle? :)

Ik bike meestal wel alleen, zo moet ik niemand zijn tempo proberen volgen ;). Ook handiger voor de "training", zo moet ik op niemand afstemmen. Maar eens aanpikken en meerijden zie ik wel zitten.
DiDoria
Mountainbiker

Post by DiDoria »

MilkSjeik wrote:Nog eentje van de Velle? :)

Ik bike meestal wel alleen, zo moet ik niemand zijn tempo proberen volgen ;). Ook handiger voor de "training", zo moet ik op niemand afstemmen. Maar eens aanpikken en meerijden zie ik wel zitten.
Woon op 2km van de velle ofzo zit altijd in het bos daar (aan ster)
MilkSjeik
Mountainbiker

Post by MilkSjeik »

DiDoria wrote:Woon op 2km van de velle ofzo zit altijd in het bos daar (aan ster)
De boompjes van Haasdonk ;) Ik weet niet of je dat echt een bos kunt noemen... Echt groot is het niet, maar wel groot genoeg om op een weekdag even in rond te sjeezen.
Post Reply