ZEWIETIES BIKE EVENT '06 29-30/04
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Vond de bepijling niet zo goed eigenlijk. De ene keer staat het pijltje een paar meter voor de afslag, dan er vlak na. En die zwarte pijltjes op papier vond ik ook niet duidelijk. De ene kant een bolletje, de andere kant een pijltje, van op afstand kon ik moeilijk zien welke het bolletje en welke het pijltje was. Ben wel brildrager, maar toch... gewoon een pijtlje zonder bolletje zou duidelijker zijn. En verschillende kleuren voor de chrono en de tocht. Maar ik heb al erger meegemaakt...willempje wrote:ik zoek nog wa meer naar onderkben 2 keer misreden waaronder 1 keer bergaf
dus voor de juiste weg terug te nemen helemaal naar boven moeten klimmen
Op de bepijling na vond ik het wel ok...
-
ijsboerken
- Mountainbiker
Post by ijsboerken »
De teamchallenge van zaterdag was dikke fun. Leuke babbels in de wisselzone, ontspannen sfeer rond het parcours en lekker mul gegeven.
Veel positieve reacties gehoord in de wisselzone trouwens. Volgend jaar nog beter.
Heb trouwens iemand gezien met een tenu van het forum. Stond ergens vooraan in de zone.
Veel positieve reacties gehoord in de wisselzone trouwens. Volgend jaar nog beter.
Heb trouwens iemand gezien met een tenu van het forum. Stond ergens vooraan in de zone.
- pervelo
- Pro
- Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......
Merci,hebben ons kostelijk geamuseerd-spijtig van het systeem met de papiertjes,maar we zijn tevreden naar huis gegaan.WiLL3Ms wrote:pervelo was sjiek om te zien !
Wijze mannen trouwens heb een tijdje bij gestaan !
Anders vond ik wisselzone veel te gevaarlijk en 1 uurtje te laat begonnen !
En ik hoorde renners klagen van het papietje dat in 35 stukjes was!
Maar het was eens iets anders é !
grtz
- stevens racing
- Mountainbiker
Post by stevens racing »
vandaag ook meegereden met de chrono
prachtige tocht
goede bevoorrading, goede bepijling
kben ook die gast tegengekomen die gevallen was net voor de tweede bevoorrading
kheb de 91km afgelegd in ongeveer 3u30
avs 26km/u
kben benieuwd naar de uitslag
prachtige tocht
kben ook die gast tegengekomen die gevallen was net voor de tweede bevoorrading
kheb de 91km afgelegd in ongeveer 3u30
avs 26km/u
kben benieuwd naar de uitslag
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Na lang twijfelen om de chrono of de toertocht te rijden dan toch vertrokken als een der laatsten
voor de chrono net iets na 9 u30 (het was dan al iets minder fris met korte broek en trui)
In het begin alleen op pad tot iemand me inhaalde en dan hebben we er nen fermen lap op gegeven.
Nog enkele goeie gasten bijgehaald zodat we soms met 5 of 6 konden doorzwieberen met momenten.
Chronotocht was er een met twee gezichten:bij momenten sublieme passages en anderzijds
toch enkele ellenlange asfaltstroken die mijn inziens toch merendeels konden ontweken worden!
Natuurlijk goed voor het avs als je in groep kon rijden en oersaai als je ze alleen moest afhaspelen.
De bepijling vond ik prima voor een chronotocht:van ver zichtbaar en meestal op de goede plaats opgehangen!
Jammer dat de afstand niet klopte (anders had ik de laatste bevoorading wel overgeslaan)!
Die laatste bevoorading lag toch vrij kort bij het einde en hoefde daar niet echt meer!
Algemeen toch zeer tevreden met het parcours en het behaalde resultaat en de leuke aprés.
Was rond in ong.3 u 28 wat ik niet slecht vind voor een 40 + er maar toch net buiten de prijzen ergens tussen de 20° en 30°plaats.
Afspuitstand was in orde
maar de douches waren bij momenten ijskoud wat niet zo leuk was.
Moe maar tevreden veel te laat thuis gekomen,bedankt organisatie en misschien wel tot een volgende.......
voor de chrono net iets na 9 u30 (het was dan al iets minder fris met korte broek en trui)
In het begin alleen op pad tot iemand me inhaalde en dan hebben we er nen fermen lap op gegeven.
Nog enkele goeie gasten bijgehaald zodat we soms met 5 of 6 konden doorzwieberen met momenten.
Chronotocht was er een met twee gezichten:bij momenten sublieme passages en anderzijds
toch enkele ellenlange asfaltstroken die mijn inziens toch merendeels konden ontweken worden!
Natuurlijk goed voor het avs als je in groep kon rijden en oersaai als je ze alleen moest afhaspelen.
De bepijling vond ik prima voor een chronotocht:van ver zichtbaar en meestal op de goede plaats opgehangen!
Jammer dat de afstand niet klopte (anders had ik de laatste bevoorading wel overgeslaan)!
Die laatste bevoorading lag toch vrij kort bij het einde en hoefde daar niet echt meer!
Algemeen toch zeer tevreden met het parcours en het behaalde resultaat en de leuke aprés.
Was rond in ong.3 u 28 wat ik niet slecht vind voor een 40 + er maar toch net buiten de prijzen ergens tussen de 20° en 30°plaats.
Afspuitstand was in orde
Moe maar tevreden veel te laat thuis gekomen,bedankt organisatie en misschien wel tot een volgende.......
- kamikeli
- Mountainbiker
- Location: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)
Inderdaad, 'k heb me ook dik geamuseerd. Nu wel benieuwd naar de resultaten...pervelo wrote:Merci,hebben ons kostelijk geamuseerd-spijtig van het systeem met de papiertjes,maar we zijn tevreden naar huis gegaan.WiLL3Ms wrote:pervelo was sjiek om te zien !
Wijze mannen trouwens heb een tijdje bij gestaan !
Anders vond ik wisselzone veel te gevaarlijk en 1 uurtje te laat begonnen !
En ik hoorde renners klagen van het papietje dat in 35 stukjes was!
Maar het was eens iets anders é !
grtz
![]()
De eersten hadden wel een enorm sterke bezetting (Henderieckx, Hertsens, Van Den Bulcke, De Braeckeleer).
Volgend jaar best ook een team van 4 man samestellen, alhoewel dat ons team het verre van slecht deed!! Twee teams bij de kop van de wedstrijd dankzij een goede startplaats.
Het parcour zelf was wel in orde. Die eerste schans was niet zonder risico...Je bleef soms langer in de lucht hangen dan verwacht!
Greetz en tot volgend jaar