ZEWIETIES BIKE EVENT '06 29-30/04
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Feysie
- Mountainbiker
Kom, kom, kom, ... Zo erg was het nu ook niet. Ik vond de team challenge gisterenavond de max. Lekker vlammen, toffe hindernissen. Tijdens de verkenning was ik ook niet zeker of het wel zonder stukken en brokken ging lukken maar alles ging prima. De wisselzone was wel chaotisch maar dat is in de eerste plaats de schuld van de bikers. Er was meer als voldoende plaats voorzien maar het zijn de bikers zelf die constant vooruit kropen. Als iedereen vijf meter voor de nadar gaat staan moet je niet verwonderd zijn dat de doorgang te smal wordt en er gevaarlijke situaties ontstaan.
Ons meisjes team wint de de city-challenge in waregem
100 x Proficiat.
Wat kritiek betreft: Negatieve kritiek is altijd makkelijk geven. Wees eens wat positief De organisatie heeft hier voor het eerste jaar een pracht van een team-wedstrijd georganiseerd waar ze in veel steden een voorbeeld mogen aan nemen, 'MTB-en is IN. Ok er waren een paar beginnersfoutjes maar is dit niet normaal ? Uit deze foutjes kan de organisatie leren en hopelijk gaan ze volgend jaar door!
Super leuke wedstrijd ZEWETIES proficiat!
- aj kwak
- Mountainbiker
Parcours vond ik ook zeker leuk. Ik vond het gewoon een beetje bij het haar gegrepen 40€ voor een controle met anozele papierkes en het sinterklaarstempels.Feysie wrote:Kom, kom, kom, ... Zo erg was het nu ook niet. Ik vond de team challenge gisterenavond de max. Lekker vlammen, toffe hindernissen. Tijdens de verkenning was ik ook niet zeker of het wel zonder stukken en brokken ging lukken maar alles ging prima. De wisselzone was wel chaotisch maar dat is in de eerste plaats de schuld van de bikers. Er was meer als voldoende plaats voorzien maar het zijn de bikers zelf die constant vooruit kropen. Als iedereen vijf meter voor de nadar gaat staan moet je niet verwonderd zijn dat de doorgang te smal wordt en er gevaarlijke situaties ontstaan.
-
Speedbuster001
- Mountainbiker
Post by Speedbuster001 »
Zalige westrijd, wel een probleempje gehad: zadelbreuk op 45 km van de aankomst
. En dat doet pijn als je hem uitrijd, vooral in je kniën. Dan maar beetje gaan zitten op mijn buis en dat doet nog meer pijn. gelukkig geen foto's getrokken
. Sommige zeiden daar wordt je pas echt een man van, maar dat geloof ik niet als je met je ballen op je zadel zit
. Jammer want was goed bezig.
Verder schitterend, echt waar, ook de omkadering mocht er zijn, heb wel gehoord dat er 4 fietsen zijn gestolen, maar dat ze de dader hebben kunnen vatten, gelukkig maar. Ook heb ik één iemand zien liggen die er niet zo goed uitzag, ik hoop dat het niet ernstig is.
Verder schitterend, echt waar, ook de omkadering mocht er zijn, heb wel gehoord dat er 4 fietsen zijn gestolen, maar dat ze de dader hebben kunnen vatten, gelukkig maar. Ook heb ik één iemand zien liggen die er niet zo goed uitzag, ik hoop dat het niet ernstig is.
- Klimmerken
- Mountainbiker
Chrono waregem
Post by Klimmerken »
Khad nog nooit zo'n grote chrono gereden maar tis me toch bevallen.
Beklimming van de koppenberg was een stevige kuitenbijter en de afdalling naar de tweede bevoorrading was zeer gevaarlijk want klag bijna overkop. 15km van het einde heb ik een remblokje achteraan verloren zodat remmen onmogelijk was
Mijn tijd was 3u57min.
Beklimming van de koppenberg was een stevige kuitenbijter en de afdalling naar de tweede bevoorrading was zeer gevaarlijk want klag bijna overkop. 15km van het einde heb ik een remblokje achteraan verloren zodat remmen onmogelijk was
Mijn tijd was 3u57min.
-
Speedbuster001
- Mountainbiker
Re: Chrono waregem
Post by Speedbuster001 »
Het is ook daar dat die man gevallen is.Klimmerken wrote:Khad nog nooit zo'n grote chrono gereden maar tis me toch bevallen.
Beklimming van de koppenberg was een stevige kuitenbijter en de afdalling naar de tweede bevoorrading was zeer gevaarlijk want klag bijna overkop. 15km van het einde heb ik een remblokje achteraan verloren zodat remmen onmogelijk was![]()
Mijn tijd was 3u57min.
- Feysie
- Mountainbiker
Het stempelsysteem is inderdaad niet ideaal. Bewijs daarvan is dat er nu nog geen uitslag is.aj kwak wrote:[Parcours vond ik ook zeker leuk. Ik vond het gewoon een beetje bij het haar gegrepen 40€ voor een controle met anozele papierkes en het sinterklaarstempels.
Het zou inderdaad beter zijn om een bikechip telkens door te geven, als dat systeem technisch mogelijk is. Maar het kon voor mij toch de pret niet bederven.