Kan die pagina niet openen
Heb al in informatiebrochures gekeken, maar da sta er ni duidelijk op
btw :
4. Kunt ge 1 of 2 trainingszones instellen?
5. En na de rit de tijd binnen de trainingszone bekijken?
jullie mening over de Polar CS200
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- pirre
- Mountainbiker
Gisteren cs 100 gaan halen voor 82,45 €
Vandaag op fiets gezet , moest teller wel op het stuur plaatsen anders slecht ontvangst.
Zender op vork redelijk scheef moeten zetten om dicht genoeg bij het magneetje te raken (weet er iemand of het belang heeft hoe het magneetje staat? schroefje naar de sensor gericht of niet ?)
Morgen testen en hopen da alles een beetje werkt (en blijft werken in modder en water).
Vandaag op fiets gezet , moest teller wel op het stuur plaatsen anders slecht ontvangst.
Zender op vork redelijk scheef moeten zetten om dicht genoeg bij het magneetje te raken (weet er iemand of het belang heeft hoe het magneetje staat? schroefje naar de sensor gericht of niet ?)
Morgen testen en hopen da alles een beetje werkt (en blijft werken in modder en water).
Vandaag mijn cs200 geinstalleerd, toch heel wat moeite om die zender goed dicht bij de magneet te krijgen , helemaal naar binnen moeten zetten . Daarenboven tijdens mijn eerste rit , opeens geen ontvangst meer , bij nadier toezien bleek het magneetje uit de magneethouder verdwenen. Beloofd niet veel goeds , kan reeds gaan zien voor een nieuwe magneet, want gekocht via internet...
-
stef78
- Mountainbiker
ik heb dezelfde cs200 cad steken, tot hiertoe nooit nog geen problemen mee gehad, heb em nu een kleine maand denk ik...
toen ik de doos open deed dacht ik " wa is da allemaal" maar als je stapje per stapje doe tis het echt kinderspel... alles ging direct vd eerste keer, en werkt nog steeds...
ik vroeg me wel af of je de sensor voor speed en de houder voor het stuur apart kunt bijbestellen (voor op tweede fiets), ik vermoed dat dit geen probleem is maar weet iemand hier toevallig de prijs van ?
toen ik de doos open deed dacht ik " wa is da allemaal" maar als je stapje per stapje doe tis het echt kinderspel... alles ging direct vd eerste keer, en werkt nog steeds...
ik vroeg me wel af of je de sensor voor speed en de houder voor het stuur apart kunt bijbestellen (voor op tweede fiets), ik vermoed dat dit geen probleem is maar weet iemand hier toevallig de prijs van ?
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
misschien dat je voor bepaalde zaken en info ook rechtstreeks bij Polar te Dendermonde terecht kan.
batterijen laten veranderen kan terwijl je wacht. (15 min ong.)
batterijen laten veranderen kan terwijl je wacht. (15 min ong.)
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
En dit voor de prijs van de cs200 (110€
Nog een beetje zoeken hoe het allemaal werkt maar dat komt wel.
Kan er mij iemand in t kort uitleggen hoe de gegevensoverdracht gebeurt naar de polarcyclingcoach?
Ik heb de Polar Weblink afgehaald, maar de gegevensoverdracht via de microfoon lukt niet. Ik volg de stappen in de handleiding. Wat moet ik me trouwens voorstellen bij die microfoon? Ik veronderstel wel dat mijn PC daar mee is uitgerust, is vrij recent.
Ik hoor wel da snerpend geluid, maar weet dus niet waar ik de km-teller moet houden opdat de overdracht zou lukken.
Druk ik op "listen", dan komt er "no answer from your CS 200..."
Anybody?
Ik heb de Polar Weblink afgehaald, maar de gegevensoverdracht via de microfoon lukt niet. Ik volg de stappen in de handleiding. Wat moet ik me trouwens voorstellen bij die microfoon? Ik veronderstel wel dat mijn PC daar mee is uitgerust, is vrij recent.
Ik hoor wel da snerpend geluid, maar weet dus niet waar ik de km-teller moet houden opdat de overdracht zou lukken.
Druk ik op "listen", dan komt er "no answer from your CS 200..."
Anybody?
Hallo
Met de microfoon word bedoeld een echte, die vanachter of vooraan in de geluidskaart steekt, kan je testen door in de microfoon iets te zeggen als je luidsprekers op staan, windows instellingen nagekeken, vinkje staat soms uit of stilletjes.microfoon ingebouwd in vaste pc nog niet gezien.
Heb bij een goedkoop model gekocht 15euro dacht ik werkt perfect.
Met de microfoon word bedoeld een echte, die vanachter of vooraan in de geluidskaart steekt, kan je testen door in de microfoon iets te zeggen als je luidsprekers op staan, windows instellingen nagekeken, vinkje staat soms uit of stilletjes.microfoon ingebouwd in vaste pc nog niet gezien.
Heb bij een goedkoop model gekocht 15euro dacht ik werkt perfect.