ZEWIETIES BIKE EVENT '06 29-30/04

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
muddy_
Mountainbiker

Post by muddy_ »

willempje wrote:is om 9 uur starten niet te laat ofzo?
nee, denk zelfs dat de winnaar van vorig jaar ook heel laat is gestart

sommige stukken zullen wat drukker zijn (tt rijders) andere stukken wat rustiger
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

muddy_ wrote:

sommige stukken zullen wat drukker zijn (tt rijders) andere stukken wat rustiger
Moet er dit jaar terug de eerste 25km 2maal gereden worden?
(vond dit vorig jaar GEEN tactische zet, want bij mijn 2e maal was het superdruk - TT rijders)
GT
Mountainbiker

Post by GT »

muddy_ wrote:

Met dat verschil dat Rondelez dat parcours op 3u en x-minuten afhaspeld. Terwijl een gemiddelde biker toch wat meer tijd nodig heeft :wink: (lees: later toekomen aan de streep #-o ) :wink:
Kleine noot: Ik spreek voor mezelf! :wink:
GT
Mountainbiker

Post by GT »

P.S.: Morgen bewolkt, fris, af en toe een bui. Met de nadruk op af en toe. Ik denk dat we niet beter mogen verwachten, en dus al blij mogen zijn! :roll:
Rode Kogel
Mountainbiker

Post by Rode Kogel »

:bounce: welke banden? regen noppen of droog weer banden. racing ralf? noby nic waar starten jullie mee? :roll:
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Met nen goeien all-round band kunnen ze u niet in de problemen brengen als ze de buien op ons los laten!
Peins van ook een paar winterhandschoenen aan te doen want het was deze morgend ook al serieus koud.
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

ik ben gaan kijken naar het parcour's van team challenge zo sjiek ze moeten door een vrachtwagen rijden die openstaat+enkele stellingen eel schoon gedaan :-D
GT
Mountainbiker

Post by GT »

Rode Kogel wrote::bounce: welke banden? regen noppen of droog weer banden. racing ralf? noby nic waar starten jullie mee? :roll:
Ik start met de Jimmy's. Ik ga mijn 100km niet MOGELIJK laten vergallen door droogweerbanden te kiezen! Ieder zijn ding e. :wink:
Ik moet trouwens nog gezond en wel zijn voor Ieper de dag later. :drunk:
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

het idee van team challenge was mooi... de uitvoering daarentegen.
Ik zou graag eens weten op welke manier ze een uitslag zullen maken. Er werd constant door de speaker omgeroepen uitslag 22u15...22u30...
...uitslag zal op internet komen.

Ik ben voor de fun gestart, maar als je 40€ per team betaald dan wil je wel een deftige uitslag ook. Ik loop al voor op de feiten, maar kan nooit geloven dat er een correcte uitslag zal verschijnen.
....Ik zag dat Frans grijs kwam toen hij de 'controlebiljetten' moest controleren.

(Als je 160team à 40€ hebt = 6400€ hiermee kan m'n gerust een firma inhuren die electronische chronometratie verzekerd.)

Tot zover mijn kritiek.
Toch sta ik morgen aan de start voor de 105km.
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Als de kassa maar rinkeld en de renners niet teveel zagen is de organisator al tevreden!
De rest wordt meestal tot een minimum herleid. [-X
Toch start ik ook straks voor de chrono denk ik,weeral 10 euro kassa kassa. :wink:
Post Reply