Plaats hier alles met betrekking tot CUBE bikes

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

kawa wrote:Cube LTD CC voor 1185€ bij www.janssenfietsplezier.be Genk
En dat is zonder korting ... vermoed ik!

Ben.
seez.bxl
Mountainbiker

Post by seez.bxl »

Ik ga morgen de Cube LTD Pro bestellen. Ik ga voor de 22".
Is dat groot genoeg? Ik ben 1m98.
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

Ik rij ondertussen vier weken (en 800 km) met mijne LTD CC en ik moet zeggen ik ben nog steeds super content ... het grootste nadeel van heel de fiets is de matte kleur .... niet dat ik het niet mooi vind, in tegendeel, super zelfs, maar het is toch net iets minder makkelijk proper te maken.

Als ik het heb afgewassen, afgdroogd is hij ok, maar wanneer hij helemaal droog is komt er toch soms nog wat zand (voornamelijk van dieë gele leem) door.

Weet iemand hier een oplossing voor? Misschien eens inwrijven met teflon of zo?

Verder super fiets!

Aan diegene die een LTD team willen gaan kopen, kijk eens naar de LTD CC als je fietsenmaker die nog zou hebben (beperkte oplage).

Hij kost iets (zelfs niet altijd zo veel) meer maar is het waard.

Image

Ben.
Guest

Post by Guest »

autowax gebruiken
deze maakt de kleine poriën dicht
omdat het frame niet echt gelakt is maar geanodiseerd is zijn er heel kleine porien in de laklaag
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

manitou. wrote:autowax gebruiken
deze maakt de kleine poriën dicht
omdat het frame niet echt gelakt is maar geanodiseerd is zijn er heel kleine porien in de laklaag
Merci manitou ... ga'k eens proberen!
BlackIce
Mountainbiker

Post by BlackIce »

Ook eens proberen...

Heb nu mijn Cube Comp enkele weken, of misschien bijna 2 maand al...
Maar nog maar net fietscomputer aangeschaft (van gisterenavond hangt hij erop, vanmiddag in de buurt van het werk (Lilse 'bergen') een 20-tal km gedaan... opt gemakske

Kben al 3 keer in Herentals geweest, 1 maal in Meise en 1 keer in Overijse (serieus zwaar ma serieus de moeite ook wel...)
En voor de rest, buurt vant werk wa... Tijd is een major probleem...:(
Maar voetbalseizoen zit er zondag op dus die tijd komt alweer vrij :-D

Ben dus supercontent van mijne Cube...
Maat heeft tegelijk die Limited gekocht, en ook supertevree dus...

CUBE all the way =D>
Autocrosser
Mountainbiker

Post by Autocrosser »

Ik ben sinds enkele weken de trotse bezitter van een CUBE LTD CC! Dit fietske rijdt werkelijk super! Zeker als je weet dat ik 11 jaar met een 2-de hands WHEELER heb gereden. De CUBE is een échte aanrader!
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

idd, ik gebruik ook auto shampoo en wax om fietske proper te maken ..
heb ook een matte zwarte kleur en gaat idd perfect .
Ik doe wel nog een beurt siliconen-spray de dag erna, dit zorgt dat alle vuil er makkelijker af te krijgen is bij elke wasbeurt . om de 3 wasbeurten doe ik dit ..(ook vliegenaanslag op motorkappen bv kan hiermee voorkomen worden!)
echte aanraders zijn de Meguiars en Turtle Wax produkten , in sommige auto5's kan je die terugvinden , anders vragen aan je auto-dealer ..deze produkten zijn ook heel bekend in de auto-tuning-scene vanwege hun kwaliteit
ps: valt niet op zeker dat ik ook ne auto-freak ben :lol:
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

45 paginas vind ik nog net iets te veel om te lezen. cube ltd sl gebruikers?
bengie
Mountainbiker
Location: Kona King Kikapu :: RS Reba Race :: Sram X.0 - X.9 :: Crossmax SL :: Formula Oro K24 :: RF Evolve XC

Post by bengie »

ik was ook van plan ne Cube te kopen.
Het frame AMS Pro Black Line.

Levertijd = 6 weken
maar ik wou eerst ne prijs weten van dat frame dus ik vraag aan mijne LBS, vraag ies aan diene verdeler wa da kost.... tot op heden heb ik nog steeds geen prijs gekregen (prijsvraag is al een maand geleden). Diene verdeler ging da zogezegd direct doormailen [-X

Als het al zo moeilijk is om van ne verdeler te weten komen wat een frame kost met de intentie van zone fiets direct te kopen , wat gaat da dan zijn met een garantiegeval.

Als ze zelf geen moeite doen dan hoeft het voor mij niet en zoek ik wel ergens anders iets.

Het is hier niet de bedoeling om diene verdeler zwart te maken of om Cube af te kraken maar als geinteresseerde koper vind ik dit voor hun een gemiste kans.

en ik had echt zo graag dien Cube gekocht :cry: :cry:
Post Reply