UCI Benelux Cup op 3 en 4 juni te RONSE
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
bikersgast
- Mountainbiker
Post by bikersgast »
Kan er op het parcours getraind worden in de weken voor 4 juni? Er is nl. een proef voor de Beker van Belgie voor nieuwelingen.
- Stievie
- Mountainbiker
- Location: U6 Granville Comp, Mavic Crossmax SL, Michelin Mountain Xtreme, en de rest kon er nie meer bij...
Ik train er wekelijks, als je wil kan je gerust es mee en toon ik je het parcours. Er is één stuk bos waar je niet echt in kan, moeten over prikkeldraad, kan wel geregeld worden
De rest van 't prachtige parcours is zeker toegankelijk. Zijn hier trouwens momenteel al goed bezig met de voorbereidingen op 't parcours. Dokter Vandamme (eigenaar van 't privébos waar het parcours doorloopt) heeft prachtig werk geleverd om het alle deelnemers zo aangenaam mogelijk te maken.
Mag het prive bos opnieuw gebruikt worden? Ik had immers vernomen dat bos en groen moeilijk deed en dat het vorig jaar de laatste keer zou geweest zijn.Stievie wrote:Ik train er wekelijks, als je wil kan je gerust es mee en toon ik je het parcours. Er is één stuk bos waar je niet echt in kan, moeten over prikkeldraad, kan wel geregeld wordenDe rest van 't prachtige parcours is zeker toegankelijk. Zijn hier trouwens momenteel al goed bezig met de voorbereidingen op 't parcours. Dokter Vandamme (eigenaar van 't privébos waar het parcours doorloopt) heeft prachtig werk geleverd om het alle deelnemers zo aangenaam mogelijk te maken.
- Stievie
- Mountainbiker
- Location: U6 Granville Comp, Mavic Crossmax SL, Michelin Mountain Xtreme, en de rest kon er nie meer bij...
Ik heb het parcours in handen gehad en er blijkt geen wijziging buiten vorig jaar te zijn. Bos en Groen doen altijd moeilijk als het over mountainbikers gaat. Heb toch van de org. niets gehoord. Ik organiseer op 3 juni zelf het BK mountainbike voor Politie en dit op hetzelfde parcours, zou het toch moeten vernomen hebben anders? Het stuk van dokter Vandamme is dit jaar nog langer en spectaculairder geworden! Dat belooft!!! Alle bikers welkom in Ronse en succes 
- fredjeraketje
- Mountainbiker
Post by fredjeraketje »

Dit kaartje komt van op de site van de organisatie. Daar staat het privéstuk door het bos nog steeds op. Het is trouwens in handen van een privépersoon, heeft Bos en Groen daar dan wel iets over te zeggen?