streek rond lichtervelde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
Birgen
Mountainbiker

streek rond lichtervelde

Post by Birgen »

wil gewoon eens ter info weten of clubs zijn rond lichtervelde en of er ook lichterveldenaren zijn die hier op het forum actief zijn?
heb een tijdje niet meer gefietst maar sinds ja dat ik een schoonbroer heb ik die in het coursmilieuke zit heb ik de kriebel wat te pakken 8)

alvast bedankt! =D>
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

wat dacht je van 'lichterveldenoare'? :-D
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Re: streek rond lichtervelde

Post by Lichterveldenaere »

Kiliwilie wrote:wil gewoon eens ter info weten of clubs zijn rond lichtervelde en of er ook lichterveldenaren zijn die hier op het forum actief zijn?
De Lichterveldse wielerclubs zijn niet echt forumgericht. (De Flandria die de TT Lichtervelde organiseert, niet in het minst) 't Zijn dan ook in de eerste plaats wielertoeristen, waarvan sporadisch wel eens eentje in de winter gaat mountainbiken, zoals wel meer voorkomt. Mtb-clubs in de streek zijn er wellicht niet zoveel, wellicht wel in Torhout (TOF als ik het goed voorheb?) en zo.

Op het forum is me er naast mezelf en jij maar een Lichterveldenaar bekend (moddereter), maar ik weet ook niet wie dat precies is. Beste methode om andere forumbikers te leren kennen is wellicht hier afspreken of op de après.
(als ge een grote tafel Leffes en één Palm ziet, daar zitten forumbikers! :wink: )
grave digger
Mountainbiker

Re: streek rond lichtervelde

Post by grave digger »

[/quote]

Mtb-clubs in de streek zijn er wellicht niet zoveel, wellicht wel in Torhout (TOF als ik het goed voorheb?) en zo.

[/quote]
in lichtervelde ken ik ook geen echte mountainbikeclub maar je hebt de bikeslippers wingene,vti torhout,vtt brandweer torhout,bikedivels pittem,en tklein verzet wingene.allemaal in ne kleine straal rond lichtervelde,en dan bestaan er nog meerdere wtc clubs met mountainbikeleden in de streek.
Post Reply