Na veel wikken en wegen uiteindelijk toch overstag gegaan en toegetreden tot de 21ste eeuw.
Maar gezien reeds één dure hobby is een euro een euro bij mij.
Na een analyse van de gps-wereld alle prijzen en service eens vergeleken en dan kwam ik tot de slotsom dat uiteindelijk netto Futurmshop toch de beste/kwaliteit aanbood, in mijn geval.
Aspid leek op het eerste zicht goedkoper maar als je alle kosten in rekening brengt (BTW, verzendkosten, BTW op verzendkosten, prijzen software), was het plaatsje als iets anders gekleurd.
Futurum was ook de enige die niet dol werden van mijn gezaag en gepingel (toch een uitermate slopende test
Eénmaal besteld blijven ze je ook persoonlijk op de hoogte houden van de status en plaats van je zending. Gaf toch ietwat vertrouwen naar de toekomst toe. Zeker als de concurentie niet antwoord of pas een week later (wegens druk, geen tijd, vakantie,....). Dan vraag ik mij altijd af: als ze het al druk hebben als je iets WIL kopen hoe 'druk' gaan ze het dan hebben als er iets fout loopt?
Ook komen ze bij FS ook hun advertentie na van 'goedkoopste van de Benelux' (en verzinnen ze geen onderuitkom redenen zoals op een ander).
De 60CSX stond op 675€ (jawel bij de duurste) maar na één mail over een concurrent in de Benelux ging de prijs zonder zeveren naar 599 € (bij de goedkoopsten).
Hun grootste voordeel (als je het nodig hebt) zijn wel hun pakketten.
Zodoende konden ze een toptoestel, gps software, topo-software, auto- en bike-hardware aanbieden voor 900 € (en na veel rekenen en herrekenen toch nergens anders gevonden), gebracht tot aan uw voordeur.
BTW, de Edge 205 kost er incl. alle kosten en verzending 229 €.