Ik heb ook geen boekjes bij mn cube gekregen hoor, enkel van de voorvork....zal misschien aan de winkel liggen, maar zij zeiden me dat er voor de rest niets bijzat...b-mtber wrote:http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=23090
en dan vraagt hij zich niets af van de kwaliteit en montage werk??
efin genoeg gezaagt over deze bike
Terug on topic:
Schorry meldt duidelijk dat de fiets enkel sporadisch gebruikt zal worden...wie weet zal hij helemaal geen tt's rijden (doe ik ook niet), maar zal hij zijn fiets enkel gebruiken voor in de stad, en soms eens in het park of een off-road stukje.
Daarvoor vind ik deze fiets zeker voldoende hoor...je kan natuurlijk niet te veel verwachten, maar mijn eerste mtb (begin jaren '90) was ook maar een veredelde stadsfiets van de Halfords (ouders waren toen sterk tegen veel geld uitgeven voor een fiets).....waarop ik wel de smaak te pakken heb gekregen, en die ik inderdaad volledig naar de kl*ten heb gereden
Over de maat kan ik natuurlijk niemand ongelijk geven, die is nu eenmaal te groot...maar dit zal (zoals reeds aangegeven) ook enkel echt 'gevoeld' worden als de correcte maat uitgeprobeerd wordt.
Ik vind het uiterlijk alvast een mooie fiets, en wens Schorry er alvast veel plezier mee