schorry's bike

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
hydrus
Mountainbiker
Location: Ti SS, steel fixed gear CX, alu XC tandem, Carbon velomobiel

Post by hydrus »

Terwijl nog andere fabrikanten levenslange garantie geven op het kader. (geloof het of niet, maar ik heb voor zo'n fiets met levenslange garantie 2ehands net iets meer uitgegeven dan jij)
Robin v Berkel
Mountainbiker

Post by Robin v Berkel »

leuk fiets om mee beginnen mijn eerst MTB was toen 1200 gulden of wel 500€ daar heb ik 6/7 jaar mee gedaan
kiwi_x
Mountainbiker

Post by kiwi_x »

schorry wrote:10j is wel lang, ik vraag mij af of er mensen zijn de 10jaar met dezelfde mountainbike rijden. Mja, mss als ge echt ne goeien hebt.

Ik zie mijzelf geen 10jaar met deze fiets rondrijden en als ik de mountainbike kriebels na 2jaar nog goe te pakken heb, zal ik mij zeker wel iets beters aanschaffen.
:-D
niet te veel of topic gaan

als je er 4maand me kan rijden off road dan mag je blij zijn maar als je elke week de fiets moet binnen doen om ietste reparen zijn die 300€ weg gesmeten geld.

en had je beter een tweedehands fiets kunnen kopen die een pak beter was dan die je nu hebt.
hydrus
Mountainbiker
Location: Ti SS, steel fixed gear CX, alu XC tandem, Carbon velomobiel

Post by hydrus »

Wat je nu best kan doen is zo weinig mogelijk verwachtingen hebben, en gewoon rijden. Als er iets kapot is is dat niet zo erg, als je bv. 3 maand defftig kunt rijden zonder grote problemen, dan heb je een mooie introductie gehad in het mtb-gebeuren voor 'slechts' €100 per maand, en dat is heel wat minder dan veel materiaalfreaks uitgeven.
En als je dan nog wilt mtb'en kan je misschien best even wat research doen en eventueel op het forum vragen welke fiets je best kan kopen voor je budget.
kiwi_x
Mountainbiker

Post by kiwi_x »

hydrus wrote:Wat je nu best kan doen is zo weinig mogelijk verwachtingen hebben, en gewoon rijden. Als er iets kapot is is dat niet zo erg, als je bv. 3 maand defftig kunt rijden zonder grote problemen, dan heb je een mooie introductie gehad in het mtb-gebeuren voor 'slechts' €100 per maand, en dat is heel wat minder dan veel materiaalfreaks uitgeven.
En als je dan nog wilt mtb'en kan je misschien best even wat research doen en eventueel op het forum vragen welke fiets je best kan kopen voor je budget.
het gene ik dus bedoel
schorry
Mountainbiker

Post by schorry »

Blijkbaar hebben jullie een ander visie over het mountenbiken dan ik.
Ik heb gewoon geen zin om een maand te gaan werken om ene mountenbike te kopen, waar ik toch sporadisch eens mee ga crosse.

Maar soit, ik ben blij met mijn aankoop en das denk ik nog steeds het belangrijkste. ;-)
Robin v Berkel
Mountainbiker

Post by Robin v Berkel »

schorry wrote:Blijkbaar hebben jullie een ander visie over het mountenbiken dan ik.
Ik heb gewoon geen zin om een maand te gaan werken om ene mountenbike te kopen, waar ik toch sporadisch eens mee ga crosse.

Maar soit, ik ben blij met mijn aankoop en das denk ik nog steeds het belangrijkste. ;-)

dat is ook belangrijkste wand jij fiets er mee maar zo snel zal hij niet kapot gaan wat ik laat keer zag op TT is dit paar keer beter en die fiets er ook gewoon mee en light ook veel aan je zelf hoe snel iets kapot gaat ik weeg 85kg en ik fiest zonder probleem met SID WC
schorry
Mountainbiker

Post by schorry »

merci robin, toch iemand die mijn bikeske apprecieerd.

normaal kost deze fiets 600€, maar ik heb hem direct bij de groothandel gekocht.

Je ziet hoe bevooroordeeld sommige zijn tegen over het prijskaartje.
kiwi_x
Mountainbiker

Post by kiwi_x »

schorry wrote:merci robin, toch iemand die mijn bikeske apprecieerd.

normaal kost deze fiets 600€, maar ik heb hem direct bij de groothandel gekocht.

Je ziet hoe bevooroordeeld sommige zijn tegen over het prijskaartje.
een verkooptruck als een ander zeggen dat hij 600€ kost en er driehonderd voor vragen en nog teveel vragen voor zo'n fiets maar efin als jij er blij met bent is dat goed .
Kinnie
Mountainbiker

Post by Kinnie »

@ schorry : of het ne goeie of slechte fiets is, daar spreek ik me niet over uit, zolang ge maar fun hebt :wink:
maar het lijkt me een klein maatje, of is het gezichtsbedrog?

en gasten, is het echt nodig van iemand anders z'n materiaal zo af te breken [-X
Post Reply