Jou prestaties van de dag ( qua biking :) )

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Justin
Mountainbiker
Location: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004

Post by Justin »

Zojuist vastgesteld : na mijn ritje deze middag -> al verbrand op armen en benen ! Kan juist zien waar mijn truitje (en broek) stopte... :-?

Dus bikers, kijk uit met die eerste zon !
Justin
Mountainbiker
Location: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004

Post by Justin »

sintesibrother wrote:Vandaag gereden op de rollen want moest nog weg dus kon ik geen toer gaan rijden. duur 1u15 in het prachtige zonetje van mijn oprit!

greetz
Nogal chance dat het uw "op"rit was zodat je hebt moeten trappen.
Stel voor dat het je "af"rit was, en je moet dan 1u15 stilzitten... :wink: :P :-) :-D
hydrus
Mountainbiker
Location: Ti SS, steel fixed gear CX, alu XC tandem, Carbon velomobiel

Post by hydrus »

Zonet 48.62 km afgehaspeld over Boeschepeberg, groene berg, zwarte berg, vidaigne berg, rode berg (2X), monte berg en scherpe berg. Heel wat hoogtemeeters dus op een redelijke korte afstand, twas dan ook de bedoeling een intensieve training te doen.
Dat is dan ook redelijk goed gelukt, mijn AVS = 27.20, en dat met enkele stukken offroad ertussen en slechts 2 weken terug op de fiets na 4 maand stilzitten.
Corsa
Mountainbiker

Post by Corsa »

Vandaag maar 33km gedaan, bijna alles op de weg. Ik zou zondag graag de 70km van de TT in st truiden doen , of dat gaat lukken is een andere kwestie :lol: :lol:

greetsss
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

Zo ziet mijn 'agenda' eruit:
  • Maandag: rustdag*
    Dinsdag: 2 uurtjes baantraining (LSD)
    Woensdag: 3 à 4 uur baantraining (LSD)
    Donderdag: rustdag*
    Vrijdag 3 à 4 uur baantrain (LSD) {gisteren nog 110km op 4 uurtjes}
    Zaterdag: 2 à 3 uur baantraining (LSD)
    Zondag:
    • - TT: 45 km (meestal nog heen en terug ook met de bike)
      - baantraining (LSD): 4 à 5 uur
Voorlopig train ik zoveel op de baan omdat de fysiek (na 3 maand blessure) ver te zoeken is.
(Ben geen baanjanet aan het worden hoor :wink: !)
Tegen de zomer aan, zullen er meer trainingen in de bos komen.

Elke weekdag rij ik ook met de fiets naar school (weer of geen weer), handig om los te rijden van de inspanning van vorige dag.
Dus als hierboven rustdag* staat, rij ik wel die dag 20 km los.
Dat geeft dan ook nog eens een 100km extra per week.

Grtz...
S.
stef78
Mountainbiker

Post by stef78 »

vanwege geen toertocht vandeweek gisteren na mijn werk ( ben om 13.00u thuis :-D, vroeg beginnen is vroeg gedaan he) eens gaan rijden in de bossen hier (bossen van de klinge, sint-gillis-waas).

eerste 5km op verhard (fietsroute) dan de bossen ingedoken, alles off-road met korte bochtjes en lange stukken (de bossen hier zijn echt een godsgeschenk voor fietsers !) 42.5kms en gemiddelde van 24,6km gemiddelde hartslag 163 en max 177, dus nog een 20over.

fysiek begint stilaan te komen, hart zit goed maar de benen (lees : kuiten) is nog wel pak minder.

laatste 8weken train ik bijna dagelijks op spinningfiets en ik moet bekennen : enorm veel verschil ! vooral uw hart word veel sterker, hartslag daalt pijlsnel to vroeger. voor de beruchtte acht weken was het een goei 2jaar geleden dat ik nog ana sport deed en nu mijn goesting gevonden in het mtb'en he, we gaan ervoor :-D
17tim
Mountainbiker

Post by 17tim »

39km @ 18.5 gemiddeld..

Ik zat op de route van Brakel, tot ik door uitklikken men stuur keihard tegen menne knie kreeg. Die deed vaneigenst ondraaglijk veel zeer. :-? Dan maar naar huis gefietst opt gemakske. Hopelijk niks ergs! :(
black xesco
Mountainbiker

Post by black xesco »

vandaag met de mtb 54.10 km gereden.we zijn in de richting van langdorp,wolsdonk ,testelt,herselt,en dan terug richting langdorp.we hadden een gemiddelde van 21.7. :lol:
hydrus
Mountainbiker
Location: Ti SS, steel fixed gear CX, alu XC tandem, Carbon velomobiel

Post by hydrus »

Vandaag met stumpy jumpy gaan rijden, hoofdzakelijk op de rode berg. totaal 40.78km waarvan 26.7 samen met stumpy jumpy. Niet het ideale moment om zwaar te gaan rijden (gisteren intensief gereden), maar stumpy jumpy was zo vriendelijk af en toe te wachten =D> .

Morgen maar wat gaan losrijden over de heuveltjes.
Kasper76
Mountainbiker

Post by Kasper76 »

Bloso Hoeilaart gereden vandaag, in tegenstelling tot het superdrassige parcours van 2 weken geleden was het deze keer kurkdroog.

Halverwege het parcours is er een super leuke helling, al rechtstaand, de voeten in de pedalen, net op het moment dat ik de pedalen nog rondkrijg, slipt mijn ketting door. Knie tegen stuur en een dikke blauwe plek :evil:

Heb de gelegenheid dan maar te baat genomen mijn MTBke ter onderhoud binnen te brengen.
Post Reply