Klikpedalen MTB

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Choembawamba wrote:Ik heb 2 weken geleden mijn eerste aangeschaft: Shimano 520's , waren slechts een 30 Euro. Alles in orde mee, 'k zie niet direct waarom ik duurdere zou kopen.
Ik wel...

Ne 540 heeft betere dichtingen en gaat langer mee dan ne 520 ;)
pikethebike jr
Mountainbiker

Post by pikethebike jr »

Ik heb mijn 520's 19,5 euro betaald bij Van Eyck (ge moet die vragen aan de achterste toog dan zijn ze nog goedkoper).
Ik weet nu niet hoeveel die 540's kosten, maar dat zal toch wel het dubbele zijn.
Laat die 520's dan maar wa sneller verslijten, nieuw kopen, en je bent nog goedkoper af dan met duurdere modellen.

Greetz

Pike :wink:
Xaus
Mountainbiker

Post by Xaus »

Tja, da's natuurlijk ook wel een punt dat kan tellen hè. :-k

Vraagje, heb je een verklaring waarom ze aan de achterste toog goedkoper zijn?
authentic biker
Mountainbiker

Post by authentic biker »

Xaus wrote: Vraagje, heb je een verklaring waarom ze aan de achterste toog goedkoper zijn?
Waar anders zou je ze dan vragen?
De mijn waren blijkbaar iets duurder dan die van pikethebike, maar d zal gewoon liggen aan het feit dat ik de mijne al een hele tijd geleden heb aangeschaft en de prijs gedaald is.
pikethebike jr
Mountainbiker

Post by pikethebike jr »

Ik zou het begot nie weten, maar in het rek hingen ze voor 20,5 euro en ik vroeg er een paar, dan heeft die gast die uit stock gehaald, en ik moest 19,5 euro betalen.
Mijn vader koopt daar ook zijn gerief, en hij zei dat ook hij het al meemaakte dat als hij aan de achterste toog iets vraagt, het nog wat goedkoper is dan wat in het rek hangt.
Begrijpe wie begrijpen kan.

Maar, mij niet gelaten hoor.

Greetz

Pike
moddereter
Mountainbiker

Post by moddereter »

Heb afgelopen weekend mijn eerste rit gereden met klikpedalen (shimano SPD 520). Ben er heel tevreden van wat had tochtje gedaan met veel modder en ook enkele keren te voet moeten lopen maar geen enkel probleem gehad. Kocht er schoenen bij van SIDI.

Wel ten val gekomen maar of ik nu klikpedalen had of niet ik zou er toch hebben bijgelegen. In een flits schoof ik weg en lag ik in de modder.
Fluffy
Mountainbiker

Post by Fluffy »

pikethebike wrote:Ik zou het begot nie weten, maar in het rek hingen ze voor 20,5 euro en ik vroeg er een paar, dan heeft die gast die uit stock gehaald, en ik moest 19,5 euro betalen.
Mijn vader koopt daar ook zijn gerief, en hij zei dat ook hij het al meemaakte dat als hij aan de achterste toog iets vraagt, het nog wat goedkoper is dan wat in het rek hangt.
Begrijpe wie begrijpen kan.

Maar, mij niet gelaten hoor.

Greetz

Pike
Prijs was verlaagd in de pc, maar kaartje was nog niet aangepast in de vitrine.
Xaus
Mountainbiker

Post by Xaus »

Jippiiiieeeee, gisteren mijn schoenen in ontvangst genomen (adidas marathon / continental grijs) :-D :-D :-D en binnen een paar uurtjes staan mijn 540's op mijn fiets. Helemaal klaar voor morgen :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Post Reply