Decathlon fietsen

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

ik had toch een lapierre gekocht dan :P
das dezelfde fiets maar ik vind die mooier :oops:
neje echt prachtbike!
Buzz
Mountainbiker

Rockrider 9.1

Post by Buzz »

Hey guys,

Ok ben nog steeds op zoek naar mijn 1ste bike. Ik overweeg om een cube bike te kopen van ca 600 eurokes. =D>

Nu heb ik via ne maat de kans om zijn decathlon rockrider 9.1 te kopen voor 500 eurokes. 8)

Is wel full sus ipv enkel front :-?

Image

Ik weet dat hij die fiets max 2 x gebruikt heeft en dit enkel op de verharde weg. Hij is dus in nieuwstaat. :-) Verder zitten er ook xtra velgen bij en hij is ca 2 jaar oud.

Jullie meningen hierover? Doen of toch voor iets anders gaan? Is er trouwens een verschil tussen de rockrider 9.1 van 2 jaar geleden en die van nu?

Greetz,

Buzz
Sjoerie
Mountainbiker

Re: Rockrider 9.1

Post by Sjoerie »

Buzz wrote: Jullie meningen hierover? Doen of toch voor iets anders gaan? Is er trouwens een verschil tussen de rockrider 9.1 van 2 jaar geleden en die van nu?
Wss wel want die vork die op de foto onder de fiets zit die was 2 jaar geleden nog niet uit ;)
pikethebike jr
Mountainbiker

Post by pikethebike jr »

Voor die prijs kan je zeker niet gekl@#t zijn.
Lijkt me een goede koop, als je tenminste een fully zou nemen.
Een fully gaat je rug wel wat meer sparen dan een hardtail, en zeker als de weg vol van die korte putjes ligt (paardensporen, tractorsporen, plekken waar de boeren gewoon over de veldweg door geploegd hebben...)

Fully of hardtail, daar moet je zelf in kiezen natuurlijk

Greetz en succes ermee

Pike
ikkel
Mountainbiker

Post by ikkel »

als je ze in duitsland koopt ( vb boc24, farrahd franz) dan ben je een pak goedkoper af en dan heb je ook nog eens goede kwaliteit.
je hebt dan wel geen merknaam maar ze mogen er toch zijn zenne
Post Reply