Jonge beginnende biker zoekt ...
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Justin
- Mountainbiker
- Location: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004
Hey gasten, leeftijd speelt geen rol in mtb hoor
. (Geldt ook voor andere sporten).
Belangrijkste is dat mensen met dezelfde hobby deze ook samen kunnen beoefenen. Zelf ben ik pas 39 geworden en het stoort mij totaal niet om met iemand te gaan biken die een pak jonger is dan mij.
En of ik die nu kan volgen of niet, daar lig ik niet van wakker.
Een tijdje geleden ben ik met iemand gaan biken die 62j was, maar ik heb mijn peren gezien hoor !!!! Chapeau voor die gast !!!! So what, het was een tof tochtje.
Onthou één ding : enjoy biking !!!!!

Belangrijkste is dat mensen met dezelfde hobby deze ook samen kunnen beoefenen. Zelf ben ik pas 39 geworden en het stoort mij totaal niet om met iemand te gaan biken die een pak jonger is dan mij.
Een tijdje geleden ben ik met iemand gaan biken die 62j was, maar ik heb mijn peren gezien hoor !!!! Chapeau voor die gast !!!! So what, het was een tof tochtje.
Onthou één ding : enjoy biking !!!!!
- Cristalix
- Mountainbiker
Daarin hebt ge gelijk, eigenlijk wou ik gewoon zeggen dat er niet veel gasten van onze leeftijd en van de streek zijn op dit forum.Justin wrote:Hey gasten, leeftijd speelt geen rol in mtb hoor. (Geldt ook voor andere sporten).
Onthou één ding : enjoy biking !!!!!![]()
![]()
![]()
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
ai ai, da zijn gecamoufleerde bikers dan...casper wrote:Zijn nog groen achter hun orenCHIMAERA-8-2MEGA wrote:Ben 17 en van Marke.
Eindelijk beginnen der wa mannen van ons leeftijd en van de streek op dit forum te komen![]()
![]()
jongens, nog belange geen mannen zenne
![]()
![]()
Misschien komen we die wel ergens tegen in de groene velden... We zullen ze gepasseerd zijn zonder dat we het weten...
Wat ruist er door het struikgewas?