Salzkammer 2006
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- TEAM SAFETY JOGGER
- Mountainbiker
Post by TEAM SAFETY JOGGER »
Dat is straf ik ben gaan kijken op die site, en op die formulieren staat nog steeds 2005, en volgens mij zitten we nu toch in 2006?Stivie wrote:Voila, ik ben ingeschreven voor de 200 km
Het zal een lange dag worden. Starten om 5u 's morgens![]()
Nog Belgen die ik daar om 5u s'morgens zal tegenkomen ?
Het kan natuurlijk zijn dat ik op de verkeerde plaats ben gaan kijken , maar van 2006 vind ik niks terug.
http://www.salzkammergut-trophy.at/show ... hp?pid=713
je moet naar deze link. Daarna ga je naar aanmeldingen en je kiezen hoe je je gaat inschrijven.
In de startlijst van de 200km sta ik reeds aangemeld....en....ik ben de enigste Belg...
....
je moet naar deze link. Daarna ga je naar aanmeldingen en je kiezen hoe je je gaat inschrijven.
In de startlijst van de 200km sta ik reeds aangemeld....en....ik ben de enigste Belg...
- TEAM SAFETY JOGGER
- Mountainbiker
Aah, bedankt maar ik ga de 100km doen, da's meer dan lang genoeg.Stivie wrote:http://www.salzkammergut-trophy.at/show ... hp?pid=713
In de startlijst van de 200km sta ik reeds aangemeld....en....ik ben de enigste Belg.......
- TEAM SAFETY JOGGER
- Mountainbiker
Wij zijn met 4 Rillaarse Bikers ingeschreven, ik heb dit gedaan via internet met Davengo.
Tot op heden zie ik echter onze namen nog niet vermeld, weten jullie mischien hoe lang dit kan duren?
Tot op heden zie ik echter onze namen nog niet vermeld, weten jullie mischien hoe lang dit kan duren?
Yow,
Ik heb mij al geruime tijd ingeschreven.Er staan nu al deelnemerslijsten op de site genoteert.Ook de kaarten en hoogteprofielen staan er op en men kan ook de route voor u GPS via deze site binnenhalen.
Ik heb helemaal geen ervaring in de bergen(ben voor de 100 km ingeschreven) en iedere helling die ik nu oprij denk ik :Wat ga ik daar in hemelsnaam gaan doen ???
Weten jullie het ?
Ik heb mij al geruime tijd ingeschreven.Er staan nu al deelnemerslijsten op de site genoteert.Ook de kaarten en hoogteprofielen staan er op en men kan ook de route voor u GPS via deze site binnenhalen.
Ik heb helemaal geen ervaring in de bergen(ben voor de 100 km ingeschreven) en iedere helling die ik nu oprij denk ik :Wat ga ik daar in hemelsnaam gaan doen ???
Weten jullie het ?